Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hei, er gravid (7+3) og har virkelig ikke vært i form. Blir f.eks kvalm av å tømme oppvaskemaskinen, eller av å gå i trapper... I tillegg så er jeg aldri uthvilt!!! Mitt problem er at mannen min gjør ingenting. Ligger på sofaen foran en dataen, gjerne kun avbrutt av dopauser.. dette gjør han hver dag etter jobb. vi har begge jobber som krever, hans mer fysisk enn min, men allikevel. Jeg prøver å forklare han at det ikke fungerer. Og at han må gjøre noe hjemme, har prøvd flere innfallsvinkler og ikveld endte det med at det jeg kastet et glass i gulvet.. Lite lurt siden vi har hund. Men han bare lå der, gjorde ingenting. Endte med at jeg måtte bite tårene og sinnet inne i meg og gå ned å rydde opp for å ikke skade hunden. Jeg er lærer og vant til trassige unger, men denne "ungen" som går hjemme kommer til å ta livet av meg. Hva kan jjeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 han skjønner tydeligvis ikke at det i perioder er veldig tungt å gå gravid. man er mye trøtt, sliten, kvalm osv osv. du er nok nødt til å forklare ham dette ordentlig, og at du ikke godtar at ting er som de er nå. hvordan skal det gå når ungen er ute, når han ikke engang kan hjelpe til nå som du er gravid??!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Mannen min hadde en sånn periode før vi fikk barn, det sklei ut og endte med at det var kun jeg som gjorde ting her i huset! Til slutt blei jeg skikkelig forbanna og slutta å rydde etter han og vaska kun mine klær, tror faktisk jeg skifta på kun min side av sengen også jeg, hehe (litt flau over den) Men det funka faktisk, hender han glemmer seg litt nå også, men trenger ikke å gå så drastisk til verks nå lenger for han vet hva det kan ende i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå