Gå til innhold

Tannlege......Hjelp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, dette går ikke lenger.... trodde jeg skulle ungå dette både pga en intens skrekk og pg utrolig slank lommebok....

Jeg har:

-En jeksel som knakk mistet en halvdel av gangen pluss masse biter her og der.... den er forøvrig grei nok nå, for den er jo vekke, men sitter nok litt igjen, da jeg ofte får en slags blemme der som blir stor og sprekker...

- 2 jeksler som er knekt, ca halve "toppen" borte på begge 2 pluss litt på siden

- En jeksel der en del helt innerst ved tannkjøttet er vekke.... er liksom et hakk inn ved tankjøttet.

Pluss div hull både så store at jeg kan kjenne de med tungen pluss noen mindre..

Jeg har så VONDT! Virkelig, det er helt forferdelig! foreløpig har jeg et fint smil, men det varer vell ikke lenge det heller... alle de nevnte skadene har skjedd på et år...

jeg pusse 2 ganger daglig og bruker munnskyld...

Altså, tannlege.... ja... nå er jeg nok der at jeg vill til tannlegen.... men jeg er alene med 2 små, så vidt det går rundt... har virkelig ikke råd! Hva skal jeg finne på??? finnes det noen billige alternativer der ute som jeg ikke vet om???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bor i Oslo/nærheten av Oslo er det mulig å få rimelig tannbehandling på odontologisk fakultet. Men de tar sjelden inn nye pasienter utenom semesterstart, tror jeg, og behandlingen tar ganske lang tid.

Sosialkontoret kan være behjelpelig med tannbehandling i noen tilfeller, og en del tannleger godtar at man betaler ned i avdrag.

Skrevet

Gjør noe med det nå, før det blir enda verre/dyrere! Kanskje kan du finne en tannlege der du kan gjøre en avtale med nedbetaling?

Skrevet

Uff sånn har jeg det også:( Har heller ikke råd ,men nå må jeg bare ta meg råd ,håper jeg kan finne en tannlege som jeg kan dele opp betalingen hos .

Har desverre ikke noen gode råd ,men du er ikke alene om å ha det sånn .

Skrevet

Når du har så store skader og så mange problemer, så ville jeg seriøst vurdert muligheten for å reise til Øst-europa for å ordne opp.

MYE billigere, og veldig god pleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...