Gå til innhold

ang kontantstøtte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er født 23 april. Han begynner i barnehage først i august. Da har jeg rett på kontantstøtte, ikke sant? I mai, juni og juli?..

 

Når må jeg søke, og hvordan gjør jeg det? Noen som vet? Får man forresten fra dato til dato eller for hele måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får kontantstøtte fra mnd etter at barnet fyller ett år.

 

Når jeg søkte var det 2 ukers behandlingstid på søknaden, men dette kan kanskje variere fra kontor til kontor. Man får etterbetalt inntil 3 mnd. Så søker du rundt ettårdagen vil du sikkert få første utbetaling fra mnd etter.

 

Søknadsskjema finner du på nav.no

 

Skrevet

Tusen takk for svar:-)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...