Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Gutten min er født 23 april. Han begynner i barnehage først i august. Da har jeg rett på kontantstøtte, ikke sant? I mai, juni og juli?.. Når må jeg søke, og hvordan gjør jeg det? Noen som vet? Får man forresten fra dato til dato eller for hele måneder?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Man får kontantstøtte fra mnd etter at barnet fyller ett år. Når jeg søkte var det 2 ukers behandlingstid på søknaden, men dette kan kanskje variere fra kontor til kontor. Man får etterbetalt inntil 3 mnd. Så søker du rundt ettårdagen vil du sikkert få første utbetaling fra mnd etter. Søknadsskjema finner du på nav.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå