Gå til innhold

Hva tjener dere turnusarbeidere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykepleiere, vernepleiere o.l? Jobber bare dag med stusslig lønn, men vurderer å få turnusjobb. Ev.hva jobber du med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er vernepleier, og får vel utbetalt 19 000 i mnd. Så er det stadig helligdager som dukker opp slik at det blir litt ekstra noen måneder. Eneste som er kjipt er at man før eller siden må jobbe senvakt på julaften, nyttårsaften, 17. mai osv. bortsett fra det synes jeg det er helt supert å jobbe turnus.

Skrevet

Takk for svar:)Regner med at du da jobber 100%? Selvfølgelig er det kjipt å måtte jobbe helligdager, spesielt jul-og nyttårsaften, men deilig på ha fri på vanlige dager.

Skrevet

Jeg jobber 80% stilling som sykepleier, og har utbetalt ca 18000 i mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...