ellevilla Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Sykepleiere, vernepleiere o.l? Jobber bare dag med stusslig lønn, men vurderer å få turnusjobb. Ev.hva jobber du med?
Tinemoren Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 jeg er vernepleier, og får vel utbetalt 19 000 i mnd. Så er det stadig helligdager som dukker opp slik at det blir litt ekstra noen måneder. Eneste som er kjipt er at man før eller siden må jobbe senvakt på julaften, nyttårsaften, 17. mai osv. bortsett fra det synes jeg det er helt supert å jobbe turnus.
ellevilla Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 Takk for svar:)Regner med at du da jobber 100%? Selvfølgelig er det kjipt å måtte jobbe helligdager, spesielt jul-og nyttårsaften, men deilig på ha fri på vanlige dager.
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jeg jobber 80% stilling som sykepleier, og har utbetalt ca 18000 i mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå