flypapir Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Noen som har prøvd begge? Hvilke er du mest fornøyd med? Vi har kun brukt viking så langt, men ser at endel unger har dock bootsene. Lurer derfor på om de er like gode/bedre..? De er jo dessuten endel billigere...
PAVEEL Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Gutta her har dock boots, neste år skal de ha cherrox. De er varmere og bedre synes jeg.
Joikaboll@ Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Dock boot på 6 året til alle 5, mye lettere og sitter godt på foten. Ikke klam og ekkel som cherroxen. Jeg har selv prøvd begge deler vinterstid.
2barns mor Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Har prøvd begge deler og i år ble det cheroxx. Grunnen til det er at dock bootsen sugde vann som en svamp. Hadde det til begge barna og reklamerte på de. Fikk nye som jeg prøvde, men de var akkurat lik. Jeg likte dock bootsen med at de var lettere på foten og ikke så klam, men med en tynn ullsokk i nå, så går det kjempefint med cheroxx.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå