Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 av barnehagepersonalet? Tingene til min sønn på 2 år forsvinner i barnehagen nesten daglig. Småting som sokker, smokker, men og større ting som bukser og gensere! Begynner å bli meget lei! Skjønner godt det er mye å holde styr på for de ansatte og at de små ikke akkurat "hjelper til" med å ikke miste tingene, men hvor går grensen for hva bhg er ansvarlig for??? Begynner jo å bli en del penger brukt på ting som forsvinner etterhvert... Dyre uteklær, ull, ol... Og ja, ALT er merket med barnets navn!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Tingene blir jo ikke bare borte, da ville jeg satt opp en lapp om dette til de andre foreldrene, må jo være noen som får det med seg hjem. Vi kaster ikke merket tøy i barnehagen hos oss hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Tror nok mye av greiene ender opp hjemme hos de andre barna, ja... Og det kan jo ikke jeg kontrollere. Sikkert noen som synes det er fint å få nye ting til ungene sine uten å betale for det... Det som irriterer MEST, er at jeg til stadighet får de andre barnas klær i min sønns korg/hylle! Selv om det også er merket med navn. Hadde jeg vært slu og uerlig kunne jeg selvsagt tatt dette med meg hjem, men gjør jo ikke det. Hva kan gjøres for å løse dette på en god måte? Begynner å føle meg som en irriterende idiot av en forelder som hver dag spør etter et plagg som tilhører min sønn... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå