Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Har hatt i snart 1 år og kun brukt truseinnlegg. De siste to gangene har det lignet litt mer tidligere menstrasjon. Litt mer smerter og behov for bind. Er det normalt at det plutselig endres slik? Er også plaget av rødhet/sårhet nedentil fra dag 1 i menstrasjonsperioden, får ubehag. Normalt? Hvis noen har tatt ut spiral, hvordan gikk det? Blødde du lenge etterpå? Blir takknemlig for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Jg hadde hormonspiral i tre år. Hadde ikke noe av de symptomene du beskriver tror jeg. Fikk ikke vanlig mens i det hele tatt, ingen blodninger, men kanskje en gang hver 4.måned så kunne jeg blør bitte litte i 3 uker eller mer. Synes det var slitsomt. Hadde ikke noe sårhet nedentil, men fikk masse kviser, gikk opp 6 kilo og begynte få skjegg!! Fikk etterhvert også utrolig ryggeplager som ikke kunne forklares. Etter 3 år orket jeg ikke mer. Hadde også lyst å begynne å prøve på et barn til. Prøvde å bestille meg en time til fjerning av hormonspiral, men var en ventetid p 3 måneder, så mannen min fjernet hormonspiral for meg! Var ikke vondt i det hele tatt, Etter to dager fikk jeg "mensen" - blødde 3 dager og så var det over. Ryggeplagene mine forsvant, jeg gikk ned 5 kilo innen 1,5 uker og tre uker senere testet jeg positiv på gravidititetstest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå