Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Noen som vet hvorfor? Har aldri vært noe problem før men nå er det vondt ei uke etter.Hva kan det være som gjør at jeg for vondt?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 mulig du ikke har "riktig" tak nåe du dier, og da blir lii stiv i kjeve/munnmusklaturen. men du som er så stor at du skriver selv, og kanskje er gravid/har barn, kan vel snart trygt gå over til kumelk, så slipper du dette problemet. din mor må vel snart begynne å bli sliten i puppen også? men all ære til henne som har ammet så lenge. fullammes du?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 mulig du ikke har "riktig" tak nåe du dier, og da blir lii stiv i kjeve/munnmusklaturen. men du som er så stor at du skriver selv, og kanskje er gravid/har barn, kan vel snart trygt gå over til kumelk, så slipper du dette problemet. din mor må vel snart begynne å bli sliten i puppen også? men all ære til henne som har ammet så lenge. fullammes du?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Tror nok ikke det var snakk om amming her
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Ha ha, måtte le av svaret over her Hvor i munnen har du vondt? Hvis det er i kjeven, har du antakelig holdt en ubehagelig stilling for lenge og fått kjevekrampe. Har opplevd noe slikt selv, men aldri i en uke.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 HAHAHAHAHA!!!!! fantastisk svar annie 22:42! men jeg tror du misforstod... he he, men det vet du. humrer...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Hva er det egentlig du driver å suger på? Kanskje det er selve gjenstanden som ikke burde være i munnen? Er du avhengig av denne sugingen? Er det noe som er godt å suge på? Må du fortsette denne aktiviteten? (siden du nå får plager) Kan du eveventuelt bytte til en mindre/mykere ting å suge på? trenger litt detaljer for å få svart ordentlig. Vet ikke om jeg har erfaring innen samme område enda.
Lunapuna1985 Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Man blir jo gjerne støl i muskler man ikke bruker så mye vet du. Kanskje du holdt på lenger sist gang, eller at det er lenge siden?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 Du er ivrig i tjenesten hvertfall, det skal du ha.
Miztery Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Da er det nok "kjærligheten på pinne" som er for stor. Prøv med en mindre, eller gå over til å bare slikke på den for å se om problemet går over. Hvis problemet vedvarer, kontakt fastlegen din.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #13 Skrevet 12. mars 2010 knis... jeg vet hva hun suger på.... you go girl!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #14 Skrevet 13. mars 2010 Haha. For noen festelige svar. Er ikke kjeven som gjør vondt. Det er blemmer som kommer etter, og blir ei uke. Har piercing i tunga men den har jeg hatt i 7 år så burde vel ikke ha noe og si? Han er renslig så burde ikke være det som er.. Kanskje jeg rett og slett ikke tåler bakteriene hans? HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #15 Skrevet 13. mars 2010 Høres ut som han har fått en kjønnssykdom... Da blir bakteriefloraen både hans og din ødelagt.. På tide å ha en snakk!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #16 Skrevet 13. mars 2010 Da vi ble sammen var han hos legen for full sjekk. Eneste han hadde var sopp. Ikke vært utro så kan ikke være det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå