Gå til innhold

dette er frustrerende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

at fordi meg og samboer ikke krangler i åpen lysning, tror alle det at vi har det så perfekt, aldri krangler, folk er misunnlige osv osv. vi har det veldig bra sammen, er ikke det. men jeg ville tro at alle har sine dager med ups and downs liksom.å jeg tror vi krangler på lik linje som andre. vi er da ikke perfekte. så ville jeg tro at om en aldri krangler så blir vel det litt kjedelig også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det syntes jeg helt ærlig at du ikke skal bruke energi på å bry deg om.

Vi har det på samme måte.

Vi krangler sjeldent i utgangspunktet, og hvis vi først har et "oppgjør" så skjer det innenfor husets 4 vegger, og er ikke noe jeg har noe behov for å dele med gud og hvermann.

Alle tror vi har det bare rosenrødt og aldri krangler, men det må de jo bare tro egentlig.. Samma for meg liksom;o)

Skrevet

Nøyaktig hva er det som er så frustrerende?

Skrevet

Nei.

At folk tror dere er et perfekt par, men at dere av og til krangler likevel?

Kjempeproblem...

Skrevet

Her i gården er det heller frustrerende at gubben ikke skjønner at når man er ute blandt folk kan man la være å komme med irritasjonsutbrudd!

Synes det er mye verre da venner av meg lurer på om det går bra med meg!! Og vi har det helt fint, hjemme tar jeg jo bare igjen men ute så lar jeg det ligge! Vi må jo kunne diskutere og si fra om noe ikke er riktig..bare ikke in public liksom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...