M-Linn Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 at fordi meg og samboer ikke krangler i åpen lysning, tror alle det at vi har det så perfekt, aldri krangler, folk er misunnlige osv osv. vi har det veldig bra sammen, er ikke det. men jeg ville tro at alle har sine dager med ups and downs liksom.å jeg tror vi krangler på lik linje som andre. vi er da ikke perfekte. så ville jeg tro at om en aldri krangler så blir vel det litt kjedelig også.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 er det så mange voksne oppegående par som krangler åpenlyst da??hvis ikke det skulle være en veldig spesiel situasjon.. hvor gamle er de som er så misunlige da? krangler de for åpen gate? det gjorde vi når vi 18 år:) men som du sier så har alle sine dager.....de som aldri krangler eller diskuterer er liekgyldige i forholde sitt vil jeg si.....
FrkLykkelig Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 par som ikke krangler (eller diiskuterer) kan ikke ha et sunt forhold. Det er min mening da... Har verdens beste samboerforhold, men selvfølgelig; up and downs er der alltid :-)
jeanny 83 Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 uff folk tror dere har det bra.. vet ikke helt hva det er å bli frustrert over............ herregud, be hele familien og venner over på middag, midt under middagen så skjeller du typen din ut og fiker til han og forlater borde.. regner med at de ikke synes dere har det så perfekt da tipper jeg og itillegg så slipper du å sitte igjen med den frustrasjonen..... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå