Hikken Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Atså en som kan komme og legge meg når sambo er ute til sent? Jeg har ikke sjans til å finne senga på egenhånd, og selv om jeg VET at min omgangssyke plutt kommer til å starte dagen umenneskelig tidlig i morgen (og allerede har våkent en gang i løpet av kvelden) sitter jeg her uten at det er den minste antydning til legging.. Fylte akkurat opp vinglasset, hentet mer sjokolade, laptopen er like påskrudd og tvn står og babler.. Kan noen legge meg?? Skal opp om sikkert seks timer jo!
PAVEEL Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Helene, nå går du å legger deg!! Husk å tisse og pusse tennene før du går:)
Rampongi Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Sett deg på do, det kommer nok noen dråper alikevel skal du se Men du kan vente til neste vinglass er tomt.. Er ikke mange timene til morgendaen begynner her heller, leggern min er ute på vift. Men jeg regner med fornuften seirer snart..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Her har leggeren lagt seg allerede.... Uten meg... Men sånn er det hver kveld... Klarer ikke å komme meg i seng, selv om jeg vet at jeg må opp flere ganger om natta for å putte smokk eller legge ned "natt-torturisten".... Og dagen starter nok i 7-tida i morgen... Så vi får sparke hverandre i ræva "kom deg i seng nå"
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 hehe.....satt akkurat å tenkte det samme. sitter her å er egentlig ganske trett. Har heldigvis ikke noen syk liten plutt (kryss i taket og bank i bordet). Men har ei på 4mnd og en på 2år. Å veit at ho på 4mnd skal ha mat en gang iløpet av natten, pluss at 2åringen vil sikkert stå opp kl.06 Så da kan vi jo si god natt til hverandre, å hute oss i seng
Hikken Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2010 Okei, nå skal jeg være fornuftig. Vinglasset er straks tomt, tv'n er skrudd av og facebookfanen er lukket! Nå skal jeg gå på badet og pusse tenner og gjøre mitt ytterste for å tisse en dråpe eller to og så skal jeg sovne med tvn på i senga! ) God natt ) Og dere andre: KOM DERE I SENG! :-D
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Ja, må bare gå nå altså..... Har ikke blitt noen flere spennende innlegg her heller, så har ingen unnskyldning for å sitte oppe nå... Uff, har vel omtrent ikke snakka med mannen i dag, han kom sent hjem, og så har jeg bare sitti klistra til skjermen.... Fy skamme meg.. Natta folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå