Gå til innhold

Mensmurringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg superbekymret. Har sånne svake mensmurringer, har hatt det i hele dag.. Er 12 uker, mistet i uke 14 i høst, da startet det med blødninger.. Hvorfor må dette skje i helga nå fastlegen er stengt:( Noen som har det på samme måte, der det ikke er noe galt? Har vært på ul og sett at hjerte slo. Er fortsatt kvalm (har hatt ett kvalmehelvete) og alle andre symptomer er også intakt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også hatt en del mens murringer i svangerskapet.. helt fra uke 10 egentlig, av og på... men aldri blødd da. Nå er jeg 24 uker, og alt er bra. Tror bare noen kjenner det mer enn andre.. Du må bare tenke at livmor og bekken vokser og strekker seg, og at det da kan resultere i litt smerter.. Men skjønner du er redd siden du har mistet før.. Men om du ikke har hatt blødninger, tror jeg ikke du skal være bekymret :)

Skrevet

Jeg skjønner godt bekymringen din. Jeg har hatt akkurat samme problemet som deg i tillegg til kynnere. Nå har jeg fått sykmelding noen dager for å prøve å slappe litt av. Men det var mest på grunn av kynnerene vel og merke.

Legen min sa at mensmurringer er svært vanlig under en graviditet. Det er om mensmurringene blir veldig vonde eller kommer i harde regelmessige tak en må kontakte lege!

Jeg har hatt mensmurring hver dag siden onsdag. I dag føler jeg også litt, men de er svakere. Nå vet jeg at dette er normalt, så da roer jeg meg litt mer ned(jeg er forresten i min 20. uke).

Prøv å slapp av når du merker murringen. Hold deg varm og god på beina og unn deg litt pleie :) Mensmurringene er helt normale.

Skrevet

Jeg er også i uke 12 og har mensmurringer, føler meg veldig øm nederst i magen. Begynnte i går og har fortsatt idag! Hadde en blødning i uke 10, var da på ul og alt så bra ut! Ikke blødd noe nå heldigvis!! Blir veldig bekymret da, forsøker å ligge og strekke ut magen og det hjelper noe! Skal på privat ul til uken, håper så inderlig å se et levende lite foster da!!

Skrevet

Takk for beroligende svar. Er mye bedre nå, det kommer av og til, men jeg har begynt å lure på om det er tidlige kynnere. De sier jo at man ofte kjenner kynnere før som flergangsfødende. En ting er ihvertfall sikkert, det ble ikke noe bedre når jeg begynte å stresse meg opp. Skal også på ul til uken, så vi får bare krysse fingrene for at alt er bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...