mammamammamammamor Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 jeg fant en liten kviselignende klump under armen. det er da ikke ei kvise trur jeg, den er litt større enn ei kvise. men den er liksom inni huden. er jeg paranoid? eller børr jeg ringe legen
mammamammamammamor Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. mars 2010 trur da ikke det er det, men vet noen hvordan en kreftkul skal kjennes? er litt ømt, ei god stund etter eg tar på den. det er jo ikke en kul det er bare på størelsen m ei lita bitte lita ert ammer ikke forresten og er ikke gravid
Hikken Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Flytter den på seg sånn som vanlig brystvev flyttet på seg når du kjenner på den? Leste et sted for ikke så lenge siden at kuler som "satt fast" burde undersøkes av lege.
Fjerteberte Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 "kreftkuler" sitter fast, og gjør ikke vondt i det hele tatt. Vil kanskje tro at du har en betent kjertel.... Eller en stor "underjordisk" kvise. Kanskje en kong?
mammamammamammamor Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2010 takk, aner ikke hvor lettet jeg ble nå
gerd Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Det høres definitivt ikke ut som kreft. Den kommer til å forsvinne skal du se. Gjør den ikke det - og vokse - kan du jo kontakte lege om noen uker.
Mammma Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Ikke for å skremme men IKKE alle kreftkuler er faste og ikke bevegelige. Jeg har nettop fjernet hele brystet pågrunn av kreft og den kulen var bevegelig. Men dette er mest sansynligvis ikke noe men alle kvinner som finner klumper i bryst og armhuler bør få det undersøkt av lege, for å bekrefte at det ikke er noe:-) Jeg var heldig og oppdaget det tildlig, slik at det ikke var noen sprednig og hvis jeg er enda heldigere så slipper jeg cellegift og stråle, men må vente til mandag på svar på det. Så vær så snill, hvis dere oppdager klump gå til lege og få det undersøkt!!!! Det er de som er ekspertene på dette men ikke folk på sånne forum. Men sjansene for at det er noe er små men det er bedre å være på sikre siden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå