Gå til innhold

nå gir jeg opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

VERDEN; DU VINNER.... JEG gir offisielt opp

Bf er en dritt, må mase for hver minste ting, manipulerer , krangler og kverulerer for å få det slik han vil. uansett om det egentlig er det beste for ungene eller ikke...

NRK.. etter å ha trukket meg 700kr hver mnd av min lille trygd, vil de alike vel ha mer, og trekker saken for retten.. (jeg har ikke 200 i baklomma)

regninger opp etter øra, og den jævla bostøtta kom ikke i dag heller (får den i posten på sjekk)

om ikke OS er rett denne gangen heller (rot med skattekort) kan jeg bare gå å legge meg for godt...

Er bare så møkka lei....

Hvorfor skal allt være så vanskelig???

Kan ikke noe for det, men er så fortvilet at jeg bare gråter..

lei av å være blakk, lei av å måtte finne unskyldninger for alle når de vil ha meg med på ting.

Lei av å måtte si til guttungen "desverre, mamma har ikke penger" når det gjelder en jævla sprettball til 20 kr

gidder ikke være annonym engang, SÅ LEI ER JEG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så leit. Hvorfor trekker NRK 700 i mnd. Hmmm, skjønte ikke helt den der

Skrevet

Etter harde tider kommer gode tider..Se gjennom all gjeld og lag stramt, men overkommerlig budsjett. Det ordner seg selv om det ser svart ut nå:-)

Skrevet

Beklager å måtte si det, men det høres ut som du er en surrebøtte og egentlig kan takke deg selv for mye av dette. At NRK trekker 700 kr pr måned og vil ta en eller annen sak inn for retten, må jo skyldes at du ikke har betalt det du skal? At du har surret med skattekort og dermed ikke har fått os, eller fått feil sum, er vel også trolig din egen skyld? Jeg vet selvfølgelig ikke med det andre, men rot avler rot.

Jeg har vært i dine sko. I en periode orket jeg ikke gå i postkassen engang, og når jeg måtte tømme den hev jeg bare alt nedi en skuff. Inkassoer, hyggelige notiser fra kemneren osv.

Ta tak!

Skrevet

hvordan i helvete sk jeg stramme et budsjett som allerede er max strukket.. (srry, vet du mener det godt)

har 3300 i bostøtte ,barnetrygd, OS som to siste mnd har vært utbetalt 6000

skal da betale 7000 i leie, betalingsordning på tannlege med 450kr,

strøm, mat, buss etc..

Har levd de siste fire dagene på 200 kr, og har nå akkurat nok til bussen frem og tilbake til bf.

grunnen til at de har trukket av stønaden er at jeg rett g slett ikke hadde råd til lisensen, glemte hele greien til jeg fikk beskjed om trekk i posten (eneste regningen jeg har glemt i hele mitt liv, betaler regninger i det jeg får penger)

Skrevet

Jeg har også vært der; puttet alle brav i en skuff og bare lukket øynene. Det var helt grusomt. Jeg hadde også et lån i banken som jeg misligholdt og med kausjonister (foreldre), ble det ikke akkurat koselig etter hvert....

Det endte med at jeg fikk hjelp til å rydde opp. Så begynte jeg på'n igjen. Det gikk nesten like galt, men så klarte jeg å se lenger enn min egen nese og tok tak sel. Kontaktet banken, la alle kort på bordet og fikk faktisk lån nok til å dekke alle mine utgifter og smålån. Det var ca 100.000,- Jeg var beinhard med meg selv og betalte alt tilbake i løpet av et år.

Det var utrolig deilig å begynne med blanke ark da jeg og Mannen bestemte oss for å flytte sammen!!!

Be om hjelp, det hjelper!

Skrevet

de skulle bare trekke meg i tre mnd.. 700x3 =2100

Skal ringe de på mandag, men var i hovedsak ikke lisensen som var problemet

Skrevet

vet at allt ordner seg bare pengene kommer..

var liksom bare nok i dag

og det siste jeg da trenger er folk som skal rakke videre ned (vet det ikke var det du mente, men slik det føltes)

Skrevet

Innkrevning av lisens er gjort av statensinnkrevningssentral, og de er så kalla særnamsmann og kan ilegge trekk i lønna di uten å dra det inn til retten først.

Skrevet

er jo det de har gjort de siste tre mnd, så i følge papirene jeg fikk før de trakk skal allt nå være trukket..

men fikk da et nytt brev i dag med påskrift "foretning vil holdes xx"

Skrevet

og der ringte bf ang levering i morgen...

knakk av en eller annen grunn sammen og fortalte ham allt (WHY?!?!) og får bare slengt tilbake, du sitter der å sipper som en jævla 3åring, deg gidder jeg ikke snakke med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...