Gå til innhold

Mannen min vil kalle en eventuell datter Leia :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den kommende storesøster var helt enig!

Huff..

Vet ikke om jeg liker navnet eller ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han Star Wars fan han da? ;-)

Syns det var fint jeg. Må kanskje bare bli vant til det. Si det ofte nok så..

Storebror på 5 har bestemt at en evt jente skal hete Alice :) Jeg liker det, men vet ikke om mannen er med :)

Skrevet

Her dras navnet stadig fram av min søster, men det er som spøk fordi samboer syns Star Wars er veldig gøy.

Skrevet

Ha ha, ja det vil han vel :-) Kom til å tenke på Ross og rachel jeg nå, når Ross fikk Rachel til å kle seg ut som prinsesse Leia :-)

Skrevet

hva med Leila? det synes jeg er fint. Kanskje Leia også, men må tygge litt på den ;) får veldig Star Wars assosiasjoner ja.

Skrevet

God morgen! :)

Ja, det stammer jo fra Star Wars da, og mannen min er fan på sin hals.

Selv har jeg sett minimalt..

Eneste jeg vet om denne Leia er at hun var Luke Skywalkers tvillingsøster, var pen og hadde langt hår i fletter, rullet opp til boller på hver side av hode :)

Skrevet

er ikke det leah på svensk??? sånn ish---

Skrevet

Ifølge ssb var det Leia, nytt svensk navn med den stavelsen.

Skrevet

Mange forslag fra min side, men ingen som mannen faller for dessverre.

Jeg kunne ha lyst til å kalle opp en eventuell datter etter min mormor, men han la ned veto.

Om det blir gutt har jeg lyst å kalle opp etter mannen min, men han la ned veto der også :)

(Navnene det da er snakk om, er Antonie og Sveinung)

Skrevet

Antonie er vakkert da :) Datteren min heter det :)) Hun er oppkalt etter farmoren til mannen min.

Synd han ikke liker det. Ikke mange som heter det nå.

Skrevet

Ja, det er et vakkert navn :)

Kan jo hende jeg får snudd han før det er for seint.

Han mener jeg kuppet ham på fødestua med eldstemann også.

At han var sårbar og øm i øyeblikket og at det ble Silja fordi jeg var lur og tok det opp der og da! Hehe..

Skrevet

Ja må "ta" dem i rette øyeblikket.:))

Syns Silja og Antonie klinger bedre enn Silja og Leia. Hvis dere er opptatt av det da. Men liker som sagt Leia også.

Jeg har lyst på Linnea selv. Men får vel neppe gehør for det tror jeg.

Skrevet

Jeg synes Leia er helt nydelig. Pluss at jeg er nerd nok selv til å like Star Wars referansen.

Skrevet

Synes det er et flott navn jeg da!

Har forresten aldri sett Star Wars...

Leia er både sterkt & søtt:-D

Skrevet

Hunden min heter Leia :-)

Jeg synes det er et nydelig navn da!

Skrevet

Tenkte på Star Wars og en hund som heter Leika. Det klinger ikke så verst med Silja da, som for øvrig er et nydelig navn :) Du får kuppe han i et ømt øyeblikk på fødestua igjen, hvis du ikke slår det til ro med Leia etter hvert :D

Skrevet

Hehe.. Jeg får prøve å la være å kuppe denne gangen da.

Heller bli enige på forhånd om noen utvalgte navn :)

Jeg skal nok venne meg til dette navnet, om vi ikke finner noe annet, enda bedre.

Skrevet

Jeg kjenner en jente på 8år som heter Leia, visste ikke at det var noen i StarWars med det navnet før nå jeg. Jeg liker navnet godt, men jeg liker ikke at folk assosierer det med StarWars, jeg er IKKE fan.

Skrevet

Vi har også en hund som heter Leia. Hele navnet er Prinsesse Leia Organa, og ja min mann er skikkelig fan av Star wars:)

Det er et flott navn,men for oss pga hunden blir det et hundenavn:)hehe.

Skrevet

Hehe. Må flire litt. Venter baby i april. Storebror på fem år insisterer på at babyen skal hete Leia om det blir jente eller Anakin om det blir gutt. For han er det nemlig bare Starwars som gjelder. :-) Vi kommer ikke til å bruke noen av navneforslagene hans, men jeg må innrømme at jeg liker Leia godt.

Martha Louise og Ari Behn løste problemet med å kalle datteren for Leah, hun er visstnok oppkalt etter prinsesse Leia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...