Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Man hører jo ingenting dersom alt er i orden etter celleprøve (livmorhalskreft). Dere som har fått beskjed om uregelmessigheter - hvor lang tid tok det før dere fikk svar?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 har ikke fått svar jeg heller, men legen min sa at man fikk svar innen en mnd viss det var noe galt
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Tror ikke det tok en måned før jeg fikk et brev nei. Men riktig nok ikke funn på kreft, men kun noe bakteriegreier...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jeg får svar uansett, kan være brev blir borte i posten. Jeg måtte ta en ny prøve da den første var usikker, fikk da svar etter 2 mnd om operasjon.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Det tar ca 2 uker fra legen sender inn prøven til legen får svar. Det kan gå så raskt som 1 uke og så sent som 3 uker, men det går som regel 2 uker. Hvis de har funnet noe skriver legen et brev til deg som sendes i posten og da kommer det jo an på hvor rask legen er og hvor lang tid posten tar. Tror det tok ca 3 uker fra jeg tok prøven til det uventede svaret dumpet ned i min postkasse.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Fikk svar ca 3-4 uker etter at prøven var tatt- hadde celleforandringer:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå