Gå til innhold

Hvilken trehjulsykkel anbefaler dere til toåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe det i bursdagsgave, men har ikke anelse om hva som er bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DBS sin er god og stødig. Det finnes mange etterlikninger på lekebutikker, biltema ol, men min erfaring er at disse ikke er like stødige:)

Skrevet

DBS bambo tror jeg den heter. Super trehjulsykkel. Kjøpte en slik til vår lills snusk i 2årsgave :P

Finnes mange forskjellig trehjulsykkler med både håndtak for voksne og reimer og seler til ditt og datt. Men de fleste sånne sykkler har plasthjul, noe som er ELENDIG!!

DBS sin trehjulsykkel er jo en klassikker, som er stødig, holdbar og tåler en god støyt.

Samboeren min hadde en slik da han var liten, å når han ble litt større så spikret han inn spiker i hjulene på den på vintere, fordi han måtte jo ha piggdekk :P Er enda merker i terrassen til svigers etter "piggdekka" hans :P

Skrevet

Det heller nok litt mot bamboen, ja. Men jeg hadde hatt lyst på den i rød, men jeg kan ikke finne noen som har den. Får lete litt mer :)

Skrevet

Vi har kjøpt en sånn med stang bak til å dytte når vi er på tur.

Handlet en med god kvalitet, på Sprell.no

Den har også "fri" gir sånn at jr kan holde beina på pedalene når vi dytter han, uten at beina fyker rundt og rundt.

Styr unna plast syklene fra billigbutikker og lekebutikker.

Vil dere han en vanlig, trad. sykkel er nevnte DBS super. Winther er også kjempebra !

Skrevet

Winther er veldig bra. Gode og stødige sykler.

Tutta vår fikk 2 hjulsykkel til toårsdagen. Hun har brukt den mer enn 3hjulsykkelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...