Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Måte spyleminste mann i rompa i badekaret i sted,(han er fem år men hadde vært litt sløv me då tørke seg,er egentlig flink til det, det var bare bitte litt) det spruta på meg , litt i ansiktet, men har vaska ansiktet med såpe og antibakterie, er gravid i uke 24 snart. Hadde munnen igjen men er livredd alikavel for at det kan komme til fostret Stod ikke med ansikte så veldig nærme men måte jo se om det var reint der, uff føler meg ................... Er egentlig overforsiktig til vanlig men må man så må man.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Dette behøver du overhodet ikke bekymre deg for! Selv om du evt. skulle bli syk, noe jeg ikke tror du blir, så blir ikke fosteret sykt!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Er redd for bakterier , avføring er liksom det værste som katteavføring osv Takk en skal jo være så bekymra for alt mulig også, er nok litt overhysterisk
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Er ikke toxo i barnebæsj, så akkurat det kan du ta helt med ro=)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Det er riktig som de andre sier. Det verste som kan skje er at du blir magesyk, noe som i seg selv er lite trolig. Babyen vil ikke påvirkes av dette! Slapp helt av, og fortsett å spyle ungen din i rumpa :-O
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Kan vel i verste fall få e-coli, men det tror jeg ikke er farlig for fostret. Vil tro sjansjen for at du har fått i deg noe er minimal. Ta det helt med ro!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Du har nok stilt riktig "diagnose" på deg selv: Litt overhysterisk, ja. Får en tarmbakterier på seg, så er det bare å vaske seg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Tror du får mere bæsj i deg enn du aner. Så ta det med ro:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå