Gå til innhold

Ehh..denne forklaringen stoler jeg ikke på...naive veninna mi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen hennes var på guttetur forrige helg. Han skulle kjøre hjem søndags morgen og veninna mi fikk ikke tak i han før klokken var 16 på ettermiddagen.

Da var han fremdeles ikke på vei hjem og påtod at han hadde blitt så full kvelden før og mistet tlf sin i den drosje.

Drosjesåføren leverte den tilbake dagen etter kl 16.

Hæææ???

Hvordan kunne drosjesjåføren få tak i mannen hennes? eller vise versa?

Hun svelger alt den mannen sier rått!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Hvis mannen min hadde sagt det ville jeg ha trodd han. Men det er jo fordi jeg stoler på han...

Skrevet

Drosjesjåføren hadde vel kjørt han til hytta, så vanskelig var han vel ikke å finne... Jeg hadde stolt på min mann, men litt rart at han ikke kunne låne en tlf. av kamerater.

Skrevet

hvis han var så døddrukken så er det vel ikke utenkelig at han bare ikke våknet i tide... Jeg har det ihvertfall med å sove til langt utpå ettermiddagen hvis jeg har hatt meg en ordentlig fest..

Skrevet

tja, drosjesjåføren husket hvor han hadde kjørt fyren eller drosjesjåføren fant et nummer på telefonen ringte det og fant ut hvor han var på den måten eller fyren ringte drosjesentralen med en av kompisene sine telefoner (burde jo da ha ringt hjem men ikke alle tenker sikkert så langt) og fikk igjen telefonen sånn?

Skrevet

for meg høres ikke dette ut som en dårlig unnskyldning for jeg har selv mistet tlf i taxien på fylla og ikke fått den igjen før utpå dagen etterpå når taxi sjåføren begynte igjen på jobb. han hadde ringt seg selv fra min tlf og deretter opplysningen.

Skrevet

Trenger ikke være ingeniør for å besvare de spørsmålene der. Man burde da stole på kjæresten sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...