Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 og når har dere termin, hvor skal det fødes ??=)
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Hei, jeg har termin 6.juni og skal føde på Ullevål. Jeg har kun handlet in litt babyklær, men neste uke skal jeg til Sverige på storshopping og hente barnevognen som jeg har bestilt.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 ååh.. skal bestille meg emmaljunga fra kattis i strømstad neste uke jeg har ikke begynt å handle noe har jo alle de store tingene fra storebror men nå kommer ei lita jente termin på samme dag vi ) skal føde på fredrikstad da..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Hei ! Har termin 7 juni og skal føde på tønsberg sykehus. Vi har alt etter mathias da.. han blir 4 nu i sommer da, men vi har tatt vare på seng, bilstol, vogn å alt.. e vældi fornøyd me de tingan så orke nok ikke å bytte det ut for nyere modell.. Men har nu handla litt nye klær da! det e jo så koselig! men må nu ha sånne små ting da som nye gulpekluta , flaske , smokka, å salve å olja å sånn ! så litt handling blir det! Men alle store ting e i hus! Jo foresten vil ha nytt stellebord da!! holde på å se litt etter nu !
LittLykkelig Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Venter min første 9.juni:) Har fått plass på Bærum sykehus.. Har handla inn veldig mye den siste tiden, har bekkenløsning så synes det er greit å ikke vente så lenge.. Handler nesten bare utstyr, satser på å få endel klær i gave og etter søstra mi. Spennende å shoppe ting til baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå