Gå til innhold

Noen som har pussa opp en tripp trapp her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg bør skru den fra hverandre først, eller om jeg bare skal male over skruene og alt? Er ikke veldig praktisk av meg egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skrudde den ikke fra hverandre...gikk fint

Skrevet

Malte du over skruene og "pinnene" da, eller prøvde du å unngå dem?

Skrevet

Jeg tok bare av bøyla- og angrer big time!! Burde virkelig plukka fra stolen i rubbel og bit, så satt den sammen...Når du skal regulere sete/fotbrett må du nemlig skru den litt løs når den er malt pga flatene har blitt tykkere pga malinga..da blir det virkelig ikke pent etterpå!!

Jeg lakka heller ikke over etter å ha mala, og det burde jeg også ha gjort..store flak har falt av etter vask og bruk.. Så det blir nok en tur til en lakkerer tenker jeg, for at resultatet skal bli bra..

Lykke til!!

Skrevet

Jeg skrudde den fra hverandre.... Noe herk å få sammen igjen, men...

Hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg tatt ut de to platene iallefall, sånn at du får malt inni alle de sporene som du kan sette platene inn i. Ellers vil det jo bli noen sånne spor som ikke blir malt. Når du da skal justere setet og benplata kan det jo også skje at de sitter fast fordi malinga har tørka....

Og når jeg tenker etter ville jeg nok også unngått å male skruene, tenker at de også vil bli vanskelige å åpne når du må justere platene...

Men vet jo ikke da ;) Lykke til :)

Skrevet

Ja, det er det jeg tenker. Blir nok til at jeg skrur den fra hverandre, like greit å gjøre det skikkelig med en gang, så jeg ikke angrer etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...