p-in-the-snow Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 baby på 4,5 bruker 74 nå. hvilken størrelse burde jeg kjøpe på dresser som han skal ha i barnehagen til høst og vinter? http://www.familiebutikken.no/
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 86 kan gå bra, har som regel kjøpt trolldressene 1 år større enn barnets alder. Er mulighet for stramming i livet på dressen, det gjør at den holder seg på plass å ikke siger nedover, selv om den er litt for stor i størrelse. Normalt koster vel disse dressene rundt 12-1400 kroner, men jeg synest det er vel verdt pengen. Har prøvd en del merker , men liker troll sin dress best (den med avtagbar ulldress inni) Hender at det er salg på dressene, men det er gjerne snakk om 1 gang i året,ellers så er det jo en del som selger brukte trolldresser på finn.no
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Vær obs på at dette ikke er de "vanlige" trolldressene, men regntøy og vårdress. En vanlig vinterdress selger de til "normalpris" (1398,-). Veldig sjelden å se vinterdressene til Troll på tilbud. Vi kjøpte Trolldress til jenta vår da hun var ca året, str. 92. Gjør ingenting at de er litt store for det er god strikk i midjen som kan strammes, og ved anklene. Jenta vår passer faktisk dressen enda med et nødskrik (er nå 3,5 år). Vi var veldig fornøyde med Trolldressen - MEN ville ikke kjøpt den igjen. Ulldressen inni var veldig vanskelig å ta av/på, så den endte vi opp med å ta av og heller bruke som ekstraull ved behov. Istedet brukte vi ytterdelen av Trolldressen med anna ull inni (feks Nøstebarn, Disana, hjemstrikka...). Og da ble det plutselig veldig dyrt å først kjøpe en Trolldress og så en hel drøss med ekstra ull for å erstatte den Trollulldressen. I år har jenta vår en dress fra Ticket (vår/høstdress) som vi har vært veldig fornøyde med. Brukes med masse ull inni fungerer den bra som vinterdress (blir som Trolldressen, bare at ulla ikke sitter fast inni). Forøvrig har vi kun hatt to dresser til jenta vår; den Trolldressen og nå Ticketdressen.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Og der så jeg at de pgså selger de vanlige Trolldressene (eller noen av dem) på tilbud til 978,- Sorry! (22:03)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 jeg (21.38) har kjøpt alle 3 trolldressene til min datter på tilbud (30% avslag) dette har vært de vanlige dressene med den avtagbare ulldressen inni. Men mulig det ikke er sånn over hele landet- at også disse er på salg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Jeg kjøpte str 86 til jenta mi da hun begynte i barenhagen på høsten, hun var da litt under et år. Den bruker hun enda og hun er over 2. Har kjøpt brun regndress med fast ullfor for ca. 640,- og vanlig regntøysett med jakke og bukse til ca.450,- fra en vanlig butikk, så syntes ikke det var så veldig billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå