Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Svigermor passet minstemann her hjemme hos oss en dag. Hun syntes han var så kald på beina å hadde lett etter sokker. Hun hadde ikke funnet noen, så hun gikk ned i vaskekjelleren min å lette gjennom skittentøyet vårt for å finne sokker! Da jeg kom hjem lå det et par ullsokker på bordet, disse har hun kjøpt for en stund siden. Begynnte å mase om at jeg måtte jo bruke disse før de ble for små. Jeg vet at disse lå laaangt nede i skittentøyet, da jeg ikke vasker ull så ofte. Tanken på at hun har vært å gravd i mine brukte truser, håndkler og sure sokker irriterer meg! Er ikke skittentøyet ganske privat?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Om noen (svigermor eller ei) vil grave i mine brukte truser så værsågod...enjoy. Hadde ikke reagert, men hadde ikke rotet i andres skittentøy *urk*
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Var det de eneste sokkene du hadde i huset??
mammaen til Odin Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Æsj, det føler IKKE kult... det hadde eg virkelig ikke likt heller...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Hun tenkte jo sikkert bare på barnets beste. Hadde ikke hengt meg nevneverdig opp i dette.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Jeg hadde og reagert på det! Tror det kommer litt ann på svigermoren, og det høres nesten ut som vi har samme:-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 HI her, Det lå masse sokker i en skuffe på badet. Men de fant hun ikke. Så var visst lettere å gå i skittentøyet å lete
Ingen kommentar Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Jeg synes at du skal være takknemlig for at din svigermor bryr seg såvidt mye om barnet ditt at hun er villig til å gå gjennom ditt skittentøy for at barnet ditt ikke skal fryse på føttene. Det er ikke alltid så lett å finne klær hos andre. Neste gang kan du jo vise henne hvor du oppbevarer klærne, slik at du slipper at historien gjentar seg. Jeg synes ikke du skal være sint på henne for dette!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 hadde reagert ja! vil ikke at noe skal grave i min skittentöyskurv!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 Hvorfor var ikke sokkene på beina til sønnen din, da? Hvis han var så kald, altså? Høres ut som hun lurte på hvor sokkene hun hadde strikka var siden de ikke hadde blitt brukt så mye. Du vet heller ikke hvilke steder hun har gått gjennom før hun fant dem. Hun var nok litt snurt, ja.
Maskrose Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Jeg hadde nok ikke brydd, meg, ettersom jeg ikke mistenker svigermor for å ha interesse av å studere trusene mine. Joda, skittentøy er jo i og for seg privat, men det var jo for å finne sokker til babyen.
-Hengebuksvinet- Skrevet 12. mars 2010 #13 Skrevet 12. mars 2010 Det hadde nok ikke falt meg inn å lete etter klær i skittentøyet, men svigermor har nok ikke gjort dette av vond vilje. Barnet tok ikke skade av det, og kanskje var ikke informasjonen om "hvor finne klær" god nok? Uansett, dette trenger ikke bli en stor sak. By the way, jeg hadde aldiri funnet på å lete etter sokker på badet :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #14 Skrevet 12. mars 2010 Hvis det ikke fantes rene sokker i skapet eller hvor det nå var de skulle være synes jeg det var en naturlig ting å se etter i skittentøyet. Bedre det enn at ungen skal fryse.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #15 Skrevet 12. mars 2010 Ikke jeg heller. Å kikke i andres skuffer og skap på badet skulle det mye til at jeg gjorde. Det annser jeg som mye mer privat enn skittentøyet.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #16 Skrevet 12. mars 2010 Om ungen var kald på føttene og trengte sokker, skal du være glad svigermor fant et par til slutt. Selv om hun måtte grave gjennom skittentøyet ditt. DET var neppe noen fornøyelse for henne.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #17 Skrevet 12. mars 2010 Jeg hadde driti i SELVE tingen. Jeg hadde blitt forbanna på selve prinsippet om å ha et jævla privatliv!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #18 Skrevet 13. mars 2010 Ja, det er bra at hun fant fram sokker om gutten frøys. Men hvorfor lå sokkene på bordet? Virker litt rart det...
♡ A & E ♡ Skrevet 13. mars 2010 #19 Skrevet 13. mars 2010 "disse må du bruke før de blir for små!" Skulle jo tro hun hadde skjønt at dere faktisk brukte de siden de lå i skittentøyskurven da....
millie+2klumper Skrevet 13. mars 2010 #20 Skrevet 13. mars 2010 Dette hadde jeg ikke brydd meg om.. Ser ikke problemet. Er jo hun som har valgt å gjøre det så da synst hun vel ikke det var så ekkelt da. Så hvorfor bry deg?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #21 Skrevet 13. mars 2010 Hun PASSET ungen din fordi du skulle gjøre noe hvor du ikke kunne ha med ungen din.. Hun var snill! Og hun ville ikke at ungen skulle fryse om føttene.. Kjære vene! Få deg litt perspektiv!!!! Jeg er så glad jeg har jente så slipper jeg sånne såkalte svigerdøtre som er utakknemmelige og uspiselige.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #22 Skrevet 13. mars 2010 Da vet du til neste gang at du har 2 skift liggende i tilfelle poden blir våt/skitten så har du ekstra sokker både ull og vanlig liggende i tilfelle han blir kald. Legg frem bleier, våtservietter og salver, plaster og alt annet som kan bli nødvendig. Jeg hadde ikke likt dette nei, men hvor mye skittentøy har dere?? og hvor få sokker finns i huset?? til ettertanke bare... så har du vel lært til neste gang å være føre var=)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #23 Skrevet 13. mars 2010 Jeg hadde stusset litt, men ikke reagert.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #24 Skrevet 13. mars 2010 Jeg synes hun var snill jeg som gikk igjennom dine sure truser for å finne sokker til babyen!! Som andre her sier, det ville heller ikke falt meg inn å lete etter sokker i skuffen på badet!!! Merkelig sted å oppbevare klær...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #25 Skrevet 13. mars 2010 " Som andre her sier, det ville heller ikke falt meg inn å lete etter sokker i skuffen på badet!!! Merkelig sted å oppbevare klær..." For meg er det ganske så naturlig å ha undertøy og sokker på badet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå