sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 12+1 idag å dermed i 2 trimester, helt utrolig! vi prøvte i 2 1/2 år før spiren satt å er så glad for at den lille har klamret seg fast di første kritiske ukene! føler meg bare sååå heldig! ingen blødninger eller noen ting! nesten ikke til å tro. har hat 2 innvendige ultralyder å alt står bra til med den lille! var hos legen å hørte hjertelyd idag også, så bedre kan det vel ikke bli?? er sykemeldt 50% da, for litt lavt blodtrykk å fordi jeg er sliten å til tider svimmel, men det er ikke noe å bekymre seg for fikk jeg besjed om, bare ta det litt mer med ro! så nå skal jeg nyte den voksende mage, mot forhåpentlig en varm å fin sommer! klem!
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer så myyye=0))!! Så bra at det endelig gikk da, da er det bare å kose seg med den voksende magen de neste mnd Lykke til=)
EleResa Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer så mye og velkommen inn Masse lykke til i tida fremover!
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2010 takk for det! og lykke til dere også! herlig med et nettsted som dette hvor vi kan dele erfaringer å bekymringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå