Gå til innhold

vogn fra finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det 2006-modell? Jeg har Emmaljunga fra 2006, og jeg så ikke denne typen i butikken da jeg kjøpte på Rudo, og de har jo et godt utvalg. Synes den var litt trist

Skrevet

Og er det ikke litt dyrt også. Det er jo kun bagvogn! Min kostet drøyt 7000 i 2006 og det er kombivogn med sport-understell.

Skrevet

Litt kjedelig og "grå" kanskje.. Men liker du den godt så prøv å by 2000,- for den ;-) Det er IKKE lett å få solgt noe eldre vogner idag..

Skrevet

Jeg kjøpte min emmaljunga 2006 mod for 2500 kr hos søsteren min,så 3000 av fremmede synes jeg ikke var såmye. Den kostet 8-9000 ny så.. Nå skal det sies at den jeg kjøpte var ikke bare bag, var med sportdel man skifter ut når han blir eldre.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. vi er på jakt etter en anonym vogn, så fargen synes vi var grei. Det eneste som er dumt er jo at det kun er bagvogn som nevnt.. gutten begynner jo å bli noen mnd til vinteren, så kanskje det ikke er så lønnsomt?

Hi

Skrevet

Den kostet drøyt 7000 i 2006, men det var kombivogn. Regner med at denne var rimligere siden det kun er bagvogn.

Skrevet

Hvis du har tid, så hadde jeg sjekket litt mer før jeg kjøpte. Kombivogn er veldig kjekt...

Skrevet

det er kan umuliiig være en 2006 modell..heller 2003..syyykt dyr pris...3000 kr for en bagvogn som er såå gammel? du finner masse flotte simovogner til 3000 som har både sportsvogn og bagdel og som er 2008 modeller..

Skrevet

Kjøper du denne, så må du jo kjøpe ny etter noen mnd. Blir jo dyrt det da.

Skrevet

Enig!! Denne vogna er ganske sikkert eldre...!

Skrevet

Vogna må være eldre enn 2006 ja. Men så fremgår det jo ikke direkte i annonsen at den er 2006 modell heller da, bare at den er brukt i 2006.

Ville leita litt mer før jeg slo til på denne. De fleste vogner i dag er anonyme/nøytrale i fargen, så burde ikke være noe problem å finne noe nyere enn denne til samme eller lavere pris.

Skrevet

Står ingenting i annonsen at vogna er fra 2006, kun at den er bruk i 4 mnd i 2006, så vogna kan være eldre enn det. Hvorfor ny madrass når vogna skal selges?

Skrevet

så den er kjøpt i 2003, men først brukt i 2006? Merkelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...