Gå til innhold

Hvordan svare på det spørsmålet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ste dattera mi ( kjent henne fra hun var liten) er snart 9 år. hun er ikke overvektig sånn men har litt extra på kroppen. har begynt å bli noe opptatt av kroppen sin og mammaen hennes har sagt sikker på en fin måte at hun har litt valpefett. Så spurte hun meg nå i kveld ( er her i helgen) om hva egentlig hva valpefett er, visste egentlig ikke helt hva mammen mente forstod jeg det som. Om hun hadde pupper?

forslag til greit svar?

har jo ikke pupper som 8 åring, og forklaring av valpefett..?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen ??

Skrevet

hm.. uff. Nei, den var ikke lett.

Det vil vel si på en måte at hun vokser i rykk og napp og sikkert strekker det av seg, men det er jo ikke enkelt å si på en fin måte uten at hun blir lei seg..

Skrevet

Du får bare si at valpefett er en god ting å ha når man er i hennes alder. For da har kroppen litt å ta av når hun vokser(for det forsvinner garantert når hun vokser)Du kan jo kanskje forklare at det blir som byggestener for kroppen. Og at hvis man ikke har valpefett så vokser ikke kroppen like fort/bra.

vet ikke om det blir bra, eldste min er jo bare 6 1/2 så vet ikke om det jeg skrev fungerer greit til en 9 åring

Skrevet

Syns "*Bluberrypai*og 3 prinsesser=)" sitt svar var bra, så lenge det er naturlig valpefett, og ikke pga dårlig kosthold.... :) For det er jo et ganske ærlig svar. :) Ellers vet eg ikke... Vanskelig spørsmål gitt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...