Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Tror det er når man lager sjjjj lyden (hysjelyden) for å roe ned babyen/barnet når det f eks skal sove. Det funker veldig bra her
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Funker best på babyer som gråter hvis du hysjer akkurat høyt nok til at babyen ikke hører sin egen stemme/gråt..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 virkelig?det har jeg gjort automatisk fra da han begynte å legge seg... HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Ja, det er helt seriøst.. Har selv brukt det, og har sett andre bruke det..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Mener å huske at jeg leste her at man skal holde hånden forsiktig over halve ansiktet eller på hodet til barnet. Og hysje høyere enn barnet gråter, og lavere etterhvert som barnegråten stilner.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Og det brukes kun når de gråter?? Jeg har en som liker godt å rope og skrike om nettene. Ikke alltid, men av og til. Har brukt det litt da, og det har hjulpet litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå