Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 De to siste månedene har jeg slitt med kvalme. Ikke hver dag, men 1-4x pr uke. Eneste som hjelper er å spsie lite og egentlig usunt, hvitt brød f.eks, ikke snakk om grov brød lengre. Så de dagene jeg ikke er kvalm, er jeg sulten. Kan ikke spise meg mett lengre, det ender stort sett i kvalme og nei jeg overspiser ikke) Først trodde vi det var et virus, så at det var p pillen sin skyld, så sluttet med den. Men det kommer tilbake. Er skikkelig lei meg og utafor i kveld, så sulten, men vet at hvis jeg spiser, blir jeg kvalm og ekkel. Neida dette er ikke anorexia eller bulemi på gang, jeg liker mat, jeg vil ha mat men orker ikke kvalme. Fått noen nye tabeletter av legen i dag som jeg håper hjelper, men er sååå lei mmeg i kveld og vet ikke ha jeg skal gjøre. Det er jo ikke noe liv å spise usunt og lite mat og da være konstant sulten, men det er ikke noe liv å være konstant kvalm. Bare et lite klage innlegg.. men hvis noen vet om noen fantastiske middler mot kvalme, vil jeg jo sette pris på dem
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Regner med du ikke er gravid? Problemer med stoffskiftet? Har du tatt prøver hos legen? Synes ingefærtabl, postafen tabletter, salt "fet" mat og salte kjeks funker fint. Kanskje cola og.. Og spise!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Nei er ikke gravid, har mensen nå. Stoffskiftet har vi testet opp igjennom årene, har alltid vært perfekt. Tok vanlige blodprøver, ikke noe betennelse i kroppen osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå