Gå til innhold

Sterk mat,inntatt,prøver alle triks nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok...natchos til lunsj og taco til middag...erre mulig det hjelper så kansje noe skjer??!!!!Prøver alle triks og kjerring råd som er...håper å føde i helgen nå assa....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanel skal visst også funke... så grøt med masse kanel går ann å prøve..

Skrevet

Her hiver jeg innpå store mengder med chillinøtter og så har jeg kjørt på humpete grusveier!! Det fikk jeg harde kynnere av vet jeg! Får håpe de gjør jobben sin!!

Var på sykehuset i dag også å ble strippet! AU! Har hatt mørk rosa utflod siden kl 4 så får håpe det hjelper på modningen...

Skrevet

Takk,ja men kanel og grøt funket ikke så da prøvde jeg neste tips hehe...

Skrevet

håper på action for oss nå madame mim...lykke til!!!

Skrevet

Prøvd kanel her og, aldri hatt så mye kanel på grøt før... Åhr, klar ja!

Skrevet

Kan harde kynnere fremskynde? Den er bare å stryke litt hard på magen, eller sitte litt skjeivt, så er de igang!

Skrevet

Hva vil det si å bli strippet?

Hilsen uerfaren.. :)

Skrevet

Utvider inni der??? Hihi, vet ikke jeg heller, men tror det er for å øke åpningen.

Skrevet

Ja det er for å øke åpningen ja. de på en måte strekker den åpningen som allerede er. Det presser noe innmari! Men hva gjør man ikke for å få disse babyene ut da? hehe

Skrevet

Madame_mim og ATE!

Jeg følger ivrig med på innleggene deres og til tross for deres frustasjon så koser jeg meg med alle syteinnlegg, påfunn og smerte ønsker...

Synes dere har gått lenge nå, og selvom det sikkert er en mager trøst er dere flinke til å skrive og underholde sykemeldte meg...

Har selv ikke termin før i slutten av april, og skulle jeg gå over vet jeg hvor jeg finner tipsene... =)

Masse lykke til jenter!

Skrevet

haha så bra at vår frustrasjon er godt for noe :-)

Flyr virkelig på veggene her 10 dager på overtid. Nestmann som sier "du må smøre deg med tålmodighet" den skyter jeg!! Utsagnet kommer uten unntak fra menn, de som ikke har barn eller de som har fått barna sine før termin. De aner ikke hva de snakker om :-P

Skrevet

Følger også med på dere Ate og Madame_mim. Selv har jeg en uke igjen til termin men er dritlei allerede. Håper virkelig jeg slipper å gå på overtid.

Og kan tenke meg det er maksimalt slitsomt med folk som sier at man må smøre seg med tålmodighet. Om det er menn eller kvinner. Håper det skjer noe i helga for dere begge.

Skrevet

Hjalp lite det å gitt...:-(

Skrevet

Komle middag det hjelper:) å brystvorte stimulering,men har hørt at det kan få morkaken til å løsne..så hadde jeg visst det med nr 2 hadde jeg ikke gjort det,men etter 10 min var riene i gang og etter 6 timer var hun ute:)

Skrevet

Det blir komler på søndag, så det blirspennende å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...