Gjest Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hvilken seng har dere kjøpt? Jeg har mest lust på Stokke Sleepi, men mannen min synes at den er for dyr... Blir en vanlig sprinkelseng for stor til at begynne med?
mamma og my Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Vi skal ha ikea sin sprinkelseng. Hadde en kurv som eldstemann sov i de første månedene, men tenkte å gå rett på sprinkelsenga denne gangen. Får se om jeg kommer til å binde et teppe i hodeenden for å gjøre senga litt mindre og lunere.
Fuego Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Vi har kjøpt Sofie vugge fra barnas hus Fant ut at sprinkelseng blir veldig stor i starten, så vugge er ett godt alternativ. Må si meg enig i at Stokke er veldig dyr ja.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Vi har ei arvevogge som vi bruker i starten, etterpå har storesøster brukt Leksvik sprinkelseng fra Ikea:-) Den kan brukes lenge, siden du kan ta av den ene siden og sette på vanlig senggavl Tips: se om du finner brukt stokke på finn.no
ღMadame_mim ღ Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Kjøpte en fin hvit sprinkelseng på ikea vi. Husker ikke helt hva slaget het, men vet at det er en del som kjøper den samme senga. Den er veldig fin og man ser ikke noe forskjell på denne og disse dyre modellene. Sengen kostet ca 800kr :-)
pip pip Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Jeg har hatt lyst på Stokke sengen i mange år. Men valgte å ikke kjøpe den da vi ble gravide. Syns den er for dyr jeg og. Men du kan finne den brukt på FINN. Tror man fint kan bruke sprinkelseng helt fra starten av. Skulle gjerne hatt en vugge i stuen, men det har vi ikke plass til. Så det blir bare en sprinkelseng til lille jenta vår.
Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Vi lar babyen sove i ammeseng i vår egen seng, mellom oss. Da kan begge trøste når han våkner. Ammeseng kan kjøpes billig på finn.no, eller lages. Det er ikke vanskelig å sy en selv. Vi har hatt baby i bare en uke, så erfaringene er deretter... Veldig fornøyd med ammesenga så langt i hvertfall!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 leander vugge første mnd, leander seng etterhvert. Leander sengen er dyr, men utrolig fin og man kan ha den lenge. Samme som til nr. 1.
Søtnosn05+aprilbaby Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Vi har sprinkelseng etter søtnosen som vi skal ha på soverommet, har også ei vogge, men den kommer til å stå på stua. Hvis du har en tykk og høy sengekant samt en sengehimmel til sprinkelsenga, så får babyen det lunt og godt
Hurra <3 Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Vi har kjøpt mawok fra sovgunga.no Veldig spent på å ta den i bruk
Nine:) Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 Indisk babyhengekøye den første tiden:)) Den er kjempe fin, og de små sover utrolig godt i den også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå