Gjest Ambivalent Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Jeg kjeder meg noe helt vanvittig, har ryddet og laget mat, spist litt snop og lagt sønnen min. Så sitter jeg her da og bare, eeehm, hva i all verden skal jeg finne på nå da ? Jeg har så lyst å være sosial men det er vanskelig når jeg bare har barnløse venner og de er ute på byen heller enn å daffe hjemme hos meg på en helg. jaja sånn er livet Så hva gjør dere i helgen, flere som meg, eller har dere noe spennende planer ?
Kåva Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Blir for det meste og sitte hjemme hver kveld. Hender en sjelden gang man får besøk. Skulle ønske at jeg hadde en veldig god venninde som var singel og ikke bare tenkte på utn på byen. Fleste venner har familie og barn osv. I morgen skal jeg faktisk ha barnefri, og det blir en tur ut, jippi Har bedt noen venninder, så vi får se om de kommer, har ikke fått noe konkret svar ennå. Du får ha en fortsatt god kveld, fredagskveld er tvtitting her
## :D ## Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Jeg har like spennende planer som deg-minus snopet.. Etter at barna er lagt sitter jeg her da...Har fryktelig lyst til å være sosial, men er ikke så lett når man "sitter fast". Men som du sier; slik er livet:p Blir vel å glo på boksen til krampa tar meg. I morgen skal jeg ut en tur,da. Blir godt å få brukt mine sosiale evner litt, passe på at de ikke svinner helt hen..;p
Thale'min_Og_Meg Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Samme !! Ikke mye spennende her. Alle skal jo ut, har ikke så mange venner med barn. Har ikke mange barnevakt muligheter, så er sjelden det blir noe ute. Men skjønner godt folk Var vel sånn før jeg og.. Helgen er faktisk den kjedeligste dagen i uka for meg, er hjemme i permisjon enda så.. Tv, data, prate med folk på msn så blir det vel tidlig kvelden tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 I helga er det som vanlig hjemmesitting foran tv.Det er pappahelg,så jeg bare lager frokost og kveldsstellet lørdag og søndag.Ellers er det å rydde og ordne litt i leiligheten,og slappe av før jenta kommer hjem klokka 19. Siden hun ikke overnatter hos faren,så er det ikke så lett å komme seg på kino eller andre ting. Må innrømme at jeg misunner litt dere som har barna på overnatting hos faren,dere får sovet ut.Det får aldri jeg.Men jeg koser meg jo likevel,sove kan en gjøre siden.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Tja, mine barn er ikke hos far i det hele tatt, verken dag eller natt. Du kan vel fint gå på kino, cafè e.l. på dagtid?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Gå på kino med en toåring? Cafe uten venner? Jo kjempegøy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå