Gå til innhold

Ang Finn.no annonser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere betalt høystbydende over 2000 kr for en Simo vogn, 98 modell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med den simo 98 modellen har vært diskutert her inne flere ganger.

Og det sier seg selv at de aller aller fleste IKKE vil gi så mye for en så gammel vogn.

Skrevet

Aldri i livet. Max 200 kr om den er i svært god stand.

Skrevet

Akkurat :) Synes bare det var litt mye, er på utkikk etter en pent brukt vogn. Men syntes den prisen var svæært dyr. Til førstemann hadde vi en likt årsmodell kjøpt på Fretex til under 100 kroner.

Skrevet

Herregud, jeg solgte en quinny for 500 kr her om dagen. den var fra 2006.

 

Prøver man å ta 2000 kr så er man på jakt etter "ofre" som er lettlurte. Betaler man 2000 kr for en vogn fra 98 orker jeg ikke tenke på hvordan økonomien styres ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...