Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hadde dere betalt høystbydende over 2000 kr for en Simo vogn, 98 modell?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Dette med den simo 98 modellen har vært diskutert her inne flere ganger. Og det sier seg selv at de aller aller fleste IKKE vil gi så mye for en så gammel vogn.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Aldri i livet. Max 200 kr om den er i svært god stand.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Akkurat Synes bare det var litt mye, er på utkikk etter en pent brukt vogn. Men syntes den prisen var svæært dyr. Til førstemann hadde vi en likt årsmodell kjøpt på Fretex til under 100 kroner.
Emil & Røra Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Herregud, jeg solgte en quinny for 500 kr her om dagen. den var fra 2006. Prøver man å ta 2000 kr så er man på jakt etter "ofre" som er lettlurte. Betaler man 2000 kr for en vogn fra 98 orker jeg ikke tenke på hvordan økonomien styres ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå