Gå til innhold

Hadde aldri i verden trodd....


Anbefalte innlegg

Skrevet

at arvesmykket jeg har hatt i smykkeskrinet mitt i 10 år var verdt sååå mye. Har tenkt lenge på å få en gullsmed til å gi meg en verdivurdering, men nå fikk jeg jammen meg somlet meg til det.

 

Ca. 20 000,-!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Oioi sier nå bare jeg....hehe...

Fikk litt hakeslepp da gullsmeden ringte i sta`. :-P

 

Så dere som har smykker dere ikke vet helt hva er, så kan en faglig vurdering være greit. :o)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så gøy :-D Hehe, hadde jeg aldri turt å bruke :-P

 

Er nok ingen fare for at jeg har slike skatter i mitt smykkeskrin (som forøvrig er en gammel matboks) siden alle mine juveler er fra H&M, glitter og andre kvalitetsbutikker ;o)

Skrevet

Ja, veldig gøy. :-D

 

Trodde det var ekte diamanter på smykket, men hadde aldri gjettet den verdien. Det er jo vilt at noe så lite skal være så kostbart.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...