Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Andre enn meg som ikke har noen skikkelig kveldsrutine enda? Datteren min på 3 mnd bader hver kveld klokken 6, og så er det pysj, og så blir det bare tull fram til 9 ca.. Att og fram og byssing og bæring.. Har tenkt å starte med hysjemetode og skikkelig kveldsrituale når hun er 4 mnd.. Jeg føler at det aldri blir noe fast opplegg her, jeg ammer, så måltidene er helt rotete.. Flere som har det sånn?
Gjest eelis+kian Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Jeg hadde det sånn, helt til jeg begynte med hysj-metoden da han var 4 mnd :-) Da jeg begynte, tok jeg på pysjen klokka 20, og klokka 21 var han i seng, enten han ville eller ikke. Etter noen dager tok han hintet, og nå går alt som smurt - vi har rutine på legging, dagsoving og amming, uten at jeg trengte å anstrenge meg noe særlig utover legginga på kvelden. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Med yngste fikk vi ikke rutiner før han var 6 måneder. Vi stresset ikke med det og det gikk til av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Vi la han samtidig som vi la oss selv til han var ca3mnd, da begynte han helt av seg selv å sovne ca kl 20, så da begynte vi å legge han da. Jeg hadde ikke orket å styre med legging fra kl 18 allerede, ikke noe å stresse med, det kommer etterhvert. Matingen var det ikke noe system på før vi begynte med fast føde ved 6mnd, da ga jeg måltidene med fast føde til ca samme tid og da styrte ammemåltidene seg etter det. "hysjemetode" på en på 4mnd ville jeg aldri begynt med bare for å få rutiner, da måtte det være for å få en som egentlig er trøtt til å klare å slappe av så han sovner, ikke fordi jeg vil ha rutiner før babyen er klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå