Gå til innhold

da blir det vel innleggelse på sykehuset snart da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter sist svangerskap har jeg slitt så med verkebyller som sitter dypt i skinka..veldig smertefult og umulig å gjøre noe med selv.. blitt lagt i narkose begge gangene.. men nå går jo ikke det!

klarer snart ikke gå og sitte lenger, det gjør så vondt...kommer ihvertfall ikke til å få sove i natt, mulig jeg bare må reise til legevakta.. selv om de er udugelige og ikke gjør noe med saken..

Sist reiste jeg til legevakta og ble sendt hjem,med beskjed om å ringe min fastlege.. kom til henne dagen etter og hun sendte meg rett til akutten...hadde feber,høy infeksjons"verdi" i kroppen og klarte ikke gå..

lurer på hva de skal finne på nå, lokalbedøvelse?

de kan vel ikke ta ut babyen nå? 27 på mandag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff å huff.

Klart de ikke kan ta ut babyen nå, men de kan legge deg i lett narkose for å fjerne de.

Jeg skal i lett narkose på tirsdag for å sette på Cerklage, det pleier de å gjøre, og det skader ikke babyen.

Lykke til.

Skrevet

Fjernet blindtarmen i narkose rundt uke 20. De passer godt på deg og babyen!

Skrevet

Eg hadde full narkose i uke 10, fikk og sprøyter med morfin for smerter. Hadde en eggstokk som slo krøll på seg... Det gikk veldig fint med babyen, så eg tror ikkje du trenger å bekymre deg. Fikk beskjed om at eg fikk en narkose som ikkje ville påvirke fosteret.

Lykke til iallefall, høres ikkje ut som du har det så godt nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...