Gå til innhold

Er dette kynnere? Det er veldig ubhagelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette?

Har hatt mensmurringer i dag for første gang i hele mitt gravide liv (dette er nummer 2.. Hehe) De sitter i magen og ryggen.

Men det er jo bare litt ubehagelig, men nå har jeg skikkelig sting(?!) når jeg er oppe å går?

Er det normalt? Er det dette som er kynnere?

Hadde ikke noen av de heller forrige gang, så er litt forvirra her..

Hjelp tas imot med takk.. Hehe..

Er høygravid i dag.. Hurra;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva de stingene er, men det er ikke kynnere.

Kynnere kan beskrives som en ballong som blåses opp inne i magen din for så å slippe luften ut igjen. magen blir steinhard og du føler deg ekstremt oppblåst, noen ganger så mye at det kan gjøre ganske vondt!

Skrevet

sånn kjennes ikke mine kynnere ut.

Jeg har masse menssmerter som også sitter i ryggen. I følge jordmord var det tegn til modning :) er sikkert veldig forskjellig fra person til person :)

Skrevet

Hadde ikke gjort noe om det var modning...

17 dager overtid forrige gang frister ikke til gjentakelse:o)

Skrevet

hvaaaa???? 17 dager overtid? er det mulig? Isj det hørtes ikke noe artig ut, håper virkelig ikke tulle i magen har tenkt å være der inne så lenge. Blir man ikke satt i gang når man er 14 dager på overtid?

Skrevet

Ikke alle steder de setter igang 14 dager over nei!! Her i telemark er maks antall 21 dager over termin. De aller fleste blir satt igang etter 14-16 da tror jeg.

Skrevet

Joda. De satt igang etter 14 dager. Men de vil jo fremdeles at kroppen skal gå i fødsel. Men etter akupunktur, stripping, 2 dager med 2 modningspiller, så tok de endelig vannet på den 16 dagen og satte meg på drypp. Men her ville ingen ut så det ble keisersnitt på natta på den 17 dagen:-)

Så det kan fremdeles ta litt tid sv on man blir satt igang gitt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...