Gjøkeredet③ Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hva er dette? Har hatt mensmurringer i dag for første gang i hele mitt gravide liv (dette er nummer 2.. Hehe) De sitter i magen og ryggen. Men det er jo bare litt ubehagelig, men nå har jeg skikkelig sting(?!) når jeg er oppe å går? Er det normalt? Er det dette som er kynnere? Hadde ikke noen av de heller forrige gang, så er litt forvirra her.. Hjelp tas imot med takk.. Hehe.. Er høygravid i dag.. Hurra;o)
ღMadame_mim ღ Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Jeg vet ikke hva de stingene er, men det er ikke kynnere. Kynnere kan beskrives som en ballong som blåses opp inne i magen din for så å slippe luften ut igjen. magen blir steinhard og du føler deg ekstremt oppblåst, noen ganger så mye at det kan gjøre ganske vondt!
pip pip Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 sånn kjennes ikke mine kynnere ut. Jeg har masse menssmerter som også sitter i ryggen. I følge jordmord var det tegn til modning er sikkert veldig forskjellig fra person til person
Gjøkeredet③ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2010 Hadde ikke gjort noe om det var modning... 17 dager overtid forrige gang frister ikke til gjentakelse:o)
pip pip Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 hvaaaa???? 17 dager overtid? er det mulig? Isj det hørtes ikke noe artig ut, håper virkelig ikke tulle i magen har tenkt å være der inne så lenge. Blir man ikke satt i gang når man er 14 dager på overtid?
ღMadame_mim ღ Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Ikke alle steder de setter igang 14 dager over nei!! Her i telemark er maks antall 21 dager over termin. De aller fleste blir satt igang etter 14-16 da tror jeg.
Gjøkeredet③ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2010 Joda. De satt igang etter 14 dager. Men de vil jo fremdeles at kroppen skal gå i fødsel. Men etter akupunktur, stripping, 2 dager med 2 modningspiller, så tok de endelig vannet på den 16 dagen og satte meg på drypp. Men her ville ingen ut så det ble keisersnitt på natta på den 17 dagen:-) Så det kan fremdeles ta litt tid sv on man blir satt igang gitt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå