Gå til innhold

hva skal dere gjøre i helgen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bare være hjemme å slappe av i helgen, har nettopp vært å handlet alt for mye godt som vi skal kose oss med:-)

Ikveld ska jeg legge meg tidlig for snuppa ville opp før 5 imorrest://

Men i morgen skal jeg å sambo kose oss med biffsnadder og noe godis mens vi ser twiilight new moon :D gleder meg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

I kveld fikser samboern garderobe til oss, jeg skal male kjøkken...

I morra får vi besøk av søstra til sambo pluss mann, skal lage noe god mat og kose oss med det :) På søndag vet jeg ikke, men det blir vel noe i samme gata som male kjøkken, lage garderobe....sånn går nu dagan når man har fløtt ;)

Skrevet

Vi skal pakke kofferten:) Drar til Thailand på søndag;)))

Skrevet

Ikke mye. Vi skal ut å kose oss i sola forhåpentligvis. :)

Skrevet

Vi fikk plutselig barnefri, så vi skal faktisk på kino i kveld. I morgen skjer det mye i byen, så da tar vi oss en tur dit, og er det fint vær på søndag tror jeg vi tar oss en ski eller scooter-tur. :o)

Skrevet

Jeg har fått barna i seng, og venter på at min bedre halvdel skal komme hjem med sushi og øl. I morgen skal guttene i bursdagselskap, far på jobb og mor på trilletur med vårkjole og solbrille - uansett regn, snø eller sol. Om kvelden skal jeg ut med et par av jentene mine for skravling og tørr vin.

Skrevet

Nyyte sofaen i kveld med kjæresten min.

Søndag skal vi ha familieselskap, så i morgen skal vi bake, lage mat, vaske, handle og kose oss sammen med fineste gutten vår.

Skrevet

Ikveld skal jeg se på tv,sitte med data og bare slappe av.De to små er iseng mens eldstemann er på overnatting hos en kompis..

Imorgen skal vi i akebakken i nabolaget sammen med en stor vennegjeng å bare nyte sol og god grillmat..

Søndag skal vi til foreldrene mine til middag..

Mannen reiste offshore idag så må kose meg alene en stund nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...