Gå til innhold

Har en voksende kul på låret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

den er innvendig, og jeg oppdaget den i fjor høst, i dag har jeg kjent litt på den og den er blitt større og stor rød runding utvemdig...den er også vond nå. Lurer på hva det kan være???

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Hvorfor har du ikke kontaktet lege?

Skrevet

jeg har vært hos lege tidligere: sikkert bare en fettkul fikk jeg beskjed om, bestilte ny time i dag, men får ikke før om over 1 måned faktisk!! Synes ikke det hørtes så viktig ut da ....:(

Skrevet

Da ville jeg ringt tilbake på mandag og sagt at jeg ønsket time raskere. Si at det påvirker din hverdag negativt, fordi du blir gående å bekymre deg..

Skrevet

Vet ikke om det er det samme, men har og en liten kul på innsiden av låret, helt oppe ved lusken. Normalt er den på størrelse med en kvise, men så kan den vokse og bli stor, hoven og rød. Legen sa at dette ikke var farlig. Tror det var diagnosert som en fettklump, men husker ikke helt. Etter å vært hoven som beskrevet forsvant den en god stund, men nå er den kommet tilbake i størrelse med en kvise igjen. Legen sa forresten den gang jeg spurte at dette ville komme å gå.

Skrevet

Så lenge du har hatt den så lenge som du har, er det ikke noe alvorlig å bekymre seg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...