Gå til innhold

Hvordan er formen deres? Har 16 dager igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Hvordan er formen nå på slutten?

Jeg gikk en tur til butikken i dag mye oppover bakker. Å nå merker jeg at jeg sliter. Skulle handle litt å sleit med å gå hjemmover. Tok 1,40 minutter. Har dere det slik å el?

Så nå har jeg så vondt i rygg og mage at jeg bare ligger å slapper av. Kanskje på tide å slappe av nå på slutten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !!

Formen er så der.. Sliten, slapp og verker i kroppen.. Slitsomt. 15 dager igjen her.. Det å gå til butikken kan jeg bare glemme.. He he. Har en liten jente på 1,5 år hjemme med meg da, så hun tar en del energi. Når hu er lagt for kvelden blir det bare sofaen resten av kvelden for meg.

Slitsomt med stor hard mage også-. Så nå er vi vel klare !!!

Håper det skjer noe snart, ellers får vi bare slappe av å prøve å nyte den siste tiden <3

Lykke til da :)

Skrevet

Hei.

Ja,blir utrolig fort sliten.Noen dager sliten uten å ha gjort noe spesielt..

Tok en liten shopping-runde idag og var helt gåen i bekkenet og vondt i magen da jeg kom hjem,sov i 2 timer!

Skal bli godt å bli ferdig snart ja:-))

Skrevet

Ja da er det ikke bare jeg som begynner å bli sliten da, ligger med kynnere og rygg smerter nå gitt.

Men da er det vel påtide å slappe av framover å nyte siste tiden.

:-)

Skrevet

Hehe.. Jeg har 14 dager igjen, og var en tur i byen og på biblioteket i dag, og endte med å gå rundt i nesten 2 timer tilsammen. Avsluttet turen med handling i matbutikken, med påfølgende bæring av matvarene hjem. Og ja, da var jeg SLITEN. Hihi. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å slenge med ned på sofaen med et glass vann, liksom for å hente meg inn igjen! Kommer nok til å bevege meg innenfor et ganske begrenset geografisk område de neste dagene/ukene ja.

Skrevet

Har 5 dager igjen til termin og formen er veldig bra! Har kynnere som kommer og går, men ellers absolutt ingen plager! Har vært ute og gått en times lang tur + løpt opp og ned trapper hver kveld denne uka, og selvfølgelig er jeg sliten når jeg kommer hjem, men jeg syns det er så godt å bli litt andpusten og kjenne at kroppen fungerer!

Jeg er student og er fremdeles på skolen, og det kan faktisk være litt provoserende å få kommentarer som: "er du her fremdeles" eller "skal du ikke snart roe ned og legge deg på sofaen og vente nå". Ja, jeg er høygravid og vet at jeg har "tøffe" tider i vente, men hvis jeg skal legge med ned hjemme og "vente" på at ting skal skje, tror jeg faktisk at jeg kommer til å bli mer psykisk sliten!

Innerst inne så er jeg skikkelig lei av å være gravid nå, men så lenge jeg er så frisk og rask syns jeg ikke jeg har lov til å klage. Så jeg tenker at jeg får belage meg på overtid og heller håpe at h*n kommer når jeg minst venter det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...