Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Jeg hadde for en tid tilbake 50.000 i kredittgjeld. Er student og for å slippe å avbryte studiene lånte jeg penger. Nå har jeg bare 4000,- igjen og det skal jeg betale i løpet av en mnd eller to. Har fått kjæreste og vi tenker å kjøpe hus. Vil banken bemerke seg at jeg har hatt kredittkort??? Jeg er livredd for at min nye kjæreste skal oppdage det. Jeg skammer meg. Vil ikke ha det hengenes over meg etter at jeg har gjort opp etter meg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Dersom du ikke har misligholdt kortet skal det ikke være noe problem:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Du brukte kortet og har nå betalt det tilbake. Dette viser jo at du er en sikker betaler. Jeg ville fortalt det til min kjære, tror ikke det er noe han kommer til å bry seg noe om. Kredittgjeld er ikke det verste her i livet
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Null problem. Så lenge du betaler regningene i tide skal ikke dette ha noe å si, hvertfall ikke så lenge du har såpass lite igjen å betale. Både samboer og jeg har en del kredittkortgjeld, nå er alle kortene klipt og vi bruker de ikke, men betaler masse hver måned for å bli kvitt gjelden. Vi fikk lån på 1,5mill selv med total kred.gjelt på rundt 50.000 og billån på 60.000.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Jeg kjenner en som ikke fikk lån fordi han aldri har vært nødt til å "betale tilbake" noe, så banken kunne ikke være sikker på om han var en sikker betaler. Men det er jo du. Så lenge du ikke har noen betalingsanmerkninger er du sikkert en god kandidat i bankens øyne. Og så flink du er som har klart å kvitte deg med all gjelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå