Gå til innhold

Reise og graviditet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestil tur med nazar til Tyrkia, men har funnet ut at jeg vil ha kun 2 mnd til termin når vi skal reise... Noen med erfaringer vedr. dette? Kan jeg reise om formen er fin? Har bestilt ektra avbestillingsforsikring, får vi evt igjen pengene pga graviditet? Om jeg får reise, hvordan er det å være 7 mnd på vei på sydetur?? Skal ringe reiseselskapet når jeg har termin klar, men har liksom ikke noe å komme med før etter jeg har fått konstantert det... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste flyselskap lar deg reise fram til 2-4 uke før termin, så det skulle gå fint. Hvilken form du vil være i er veldig vanskelig å si. Selv var jeg i fin form helt til slutten, men klart det er slitsomt å være høygravid så man orker kanskje ikke så mye. Om dere får pengene igjen pga graviditet må du nesten spørre dem om, tror ikke det kvalifiserer som sykdom i seg selv så fremt du ikke får legen til å skrive en erklæring på at du ikke kan dra pga helsen din.

Skrevet

De fleste flyselskap lar deg reise innenriks 2-4 uker før termin. Utenlandske flyselskaper kan gjøre som de vil, så det må du sjekke når du vet datoen.

Jeg var i syden i uke 32, og det gikk helt fint med tanke på reise og opphold, men jeg var et nervevrak på grunn av mat og hygiene. Så det kommer an på hvordan du er som person, og hvordan formen din er 2 måneder før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...