Gå til innhold

Svimmel, men legen finner ingenting galt med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg nå da?? :-(

Har vært svimmel i snart 3v mnd og vært inn og ut hos legen, men han finner ingen verdens ting. Jeg blir gal snart ..og redd :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv fysioterapaut...kanskje du har sånn greie med øregangene.

Skrevet

Har dere diskutert om det kan være noe psykisk?

Hos meg er svimmelhet som et sterkt symptom på angst, greier ikke sitte på en vanlig stol for jeg er redd for å falle av! Det er helt sant, plagsomt, må alltid sitte i sofaer eller dype lenestoler.

Lykke til med å finne ut av det!

Skrevet

Er du gravid? Det er jo vanlig å være svimmel når man er gravid...

Skrevet

tror ikkek jeg er gravid...legen har tatt alle slags mulige prøver av meg og jeg har vanlig mens.

Men han finner overhodet ingenting. Han har også testet meg for krystallsyken, men nei.

Er livredd for svulst på hjernen, blodpropp eller ms. Livredd for avorlig sykdom :-(

Skrevet

Hvis du er livredd for alvorlig sykdom, kan du bli svimmel av angst.

Skrevet

"krystallsyken"..løse krystaller som regulerer balansen i mellomøret eller noe sånt.. når de er "løse" kan man miste litt balansen og bli veldig svimmelt. Nevnt det for legen din? vet om to som har fått diagnosen, finnes fine øvelser for å "riste" de på plass.

Skrevet

Få legen til å henvise deg til MR av hodet,det hadde jeg for en mnd siden pga svimmelhet,kvalme og hodepine..

Så slipper du gå å uroe deg..

Skrevet

Hos meg var det lavt stoffskifte som var årsaken til min svimmelhet.... men legen har kanskje tatt prøver på dette hos deg allerede?

Skrevet

Er du stiv i nakken?Det kan nemlig gjøre en veldig svimmel..

Skrevet

Der tror jeg faktisk du forklarte min svimmelhet, jeg går på stoffskiftemedisiner og har i det siste hatt svimmelhetsanfall og lurt på hva det kan være.

Mulig stoffskiftet mitt er lavt nå da, får vel svar på prøvene snart!

Jeg er ikke HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...