Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Min ser ut som en gorilla og etter ei uke så er senga full av hår, og nå har jeg foreslått operasjon for og fjerne hårsekkene pga skjenerende hårvekst, men nå nekter gubben og jeg er irritert!! Skulle ønske han kun hadde hår mellom beina og på leggene og ikke over hele kroppen!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Nei, min har så og si ikke hår på brystet, han har så lite at han barberer bort det lille han har. Ellers har han vel ganske normal? hårvekst mellom beina.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Nei heldigvis ikke, men xen så ut som en gorilla, masse masse hår på rygg og mage, ikke så deiligt..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Kjøp voks og riv det av mens de sover.... he he... liiiten mulighet for at de våkner da men... Min er en gorilla han og,men trimmer det litt i blandt...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Nei han har herlig lite hår, kun på de "vanlige" plassene, rygg og brystkasse har han ikke hår på Exn var også som å knulle Chewbacca, usj.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Kjøp sportstape og tape han inn om natta..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Ja, han har mer hår på ryggen enn på hodet. I begynnelsen barberte jeg ham ofte, men så gadd jeg liksom ikke mer. Men det er ekkelt, og en av grunnene til at jeg går fra ham. (en av mange altså, men det hjelper ikke at han er direkte utiltalende for og si det sånn)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Ja, det har han. Og det bryr ikke ham og det bryr ikke meg. :-) Men jeg er enig i at det blir en del hår i sengeområdet. Han har heldigvis lyst hår så det synes ikke så godt på den hvite sengen vår. Fordelen med at han er hårete er at han ikke bryr seg om at jeg er det (når jeg innimellom ikke har fått barbert under armer og bikinilinje). Jeg er ikke særlig hårete, da, og også lys, så det synes jo ikke så godt.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 Bare på leggene....... å takk å lov for det. Hårete menn er turn off!
Augustbarn :) Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Min har det. Og må si jeg bryr meg pent lite om det. I begynnelsen av forholdet vårt var han ganske flau over dette- og det var et sårt tema. Han har tatt laserbehandling noen ganger, men det er da så svine dyrt. Nå er han helt komfortabel med det, og har innfunnet seg i at det er bare slik han er. Og jeg har ikke noen problemer med at han har hår på kroppen- han er da mann for svarte! Tar mye heller en mann med litt hårvekst enn én som er så glatt som en barnerumpe.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #13 Skrevet 12. mars 2010 Min har litt hår på brystet, nederst på magen, legger, under armer, og "mellom beina" Er ikke noe glad i hårete menn jeg, så veldig glad for at han ikke er lodden:)
Seels Skrevet 12. mars 2010 #15 Skrevet 12. mars 2010 Røyter disse mennene mer om sommeren enn om vinteren sånn som hunden vår gjør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå