2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Jeg bare lurer på hvilken farger på øyenskygger som passer til brune øyne? har brune øyne og blont hår og "safer" alltid med beige og brune øyenskygger. Har så lyst til å prøve noe nytt,men har ikke peiling!))
tvillingmamma<3 Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Du kan egentligt bruke det aller meste, er ingen "regler" for hvilke farger du kan bruke.. Personlig liker jeg lilla, grønnt, blått og grått til brune øyne (har det selv), det er ofte finest med klare, sterke farger.. jeg er ikke så glad i pasteller.. men det er min personlige mening
tulla<3sep2010 Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 jobbet med makeup i mange år, og grønn er kjempe fint! da får du virkelig fremhevet øynene da brun og grønn er kontrast farger.. det finnes jo også flere forskjellige toner og velge i ifht hvor tøff du er:)
lillerosin87 Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Det kommer litt an på hudtonen din også, men farger som blått, turkis og lilla er ofte fint. Du kan jo også bruke disse sammen med brune og lyse øyenskygger om du ikke vil "ta den helt ut". Anbefaler også å søke på youtube, der er det en drøss med videoer med sminketips og inspirasjon. Jeg har selv blå øyne, men kan ofte ha først en lys base, så en sterkere farge på litt under halve øyenlokket, og tone det ut med bruntone som passer til hudfargen min i globalinjen slik at det ikke ser altfor knæsj ut til hverdags. Ikke så flink til å forklare at det gjør noe, men håper du forstår. Ellers er det litt å prøve seg frem. Man kan få de fleste farger til å passe, bare de er riktig lagt og tonet godt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå