Gjest Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hvor er orken min? jeg er lat - men fin... Hvor er helgevasken? - å det skulle bli så fint. Hvor er friske barn, hvor er stoppegarn? Hvor er handlelista som jeg skrev i timesvis? Jeg er sikker på jeg hadde alt i går... Hvor er klesvasken? Hvor er sokker hen? Hvor er middagen som ikke er fra Fjordland`en? Kvalitetstia, den røyk opp i stad. Da vi måtte tømme barnerom og vaske bad. Der var sokken jeg har lett siden i går... Hvor er kaffekopp? Tror jeg sier stopp! Ta en bolle, se på TV, høre sentispop. Klage littegrann, til en sliten mann.. Gid vi kunne reise bort til masse sol og vår. Jeg har ikke sett hans rumpe nå i år.
blomstre Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Wow, det må masse rødvin til før jeg blir så kreativ! ...nynner hele veien hjem fra jobb og er klar for helgevask og fredagspizza (stopper og kjøper litt rødvin på veien). God helg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå