Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Stiller meg helt nøytral, det er ett av de navnene som ikke akkurat er stygge, men som ikke uttrykker så mye for meg, heller.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Det er yndlingsnavnet til mormoren min og hun håper så inderlig at et av oldebarna hennes som kommer, vil få det navnet. Jeg personlig liker det ikke. Mne det spiller vel ingen rolle:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Sondre er et kjempe fint navn. Liker det veldig godt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå