bollesmulene Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 er i uke 33 med andre mann! lille prinsessa mi har hatt løs mage i noen dager, men på bedringens vei! og i dag startet jeg begynner å roe seg, men får sikkelig tak i magen, den blir ikke direkte stram men stråler og er vondt i magen! og i blant ikke hele tiden stråler det ned i underlivet..er dette vanlig med omgangssyke?
pip pip Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Hei Har nettopp hatt en kort omgang med omgangssyke. Slapp unna diare, men ikke magesmertene. Hadde noen skikkelige tak på toppen av magen. Er i uke 38. Tror det er helt vanlig ved omgangssyke, men jeg kjente mye liv hele tiden, så ble ikke nervøs. Men er du usikker, så ring sykehuset, så kan de berolige deg. Er ikke noe artig å gå rundt å være nervøs. God bedring
lykketid Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Virker som om det er noe som går! Har hatt det selv siden mandag! Pass bare på å drikke masse! God bedring!
Blomsterenglene Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jeg fikk slike tak i magen etter omganssyken jeg også.. Var en tur på føden, og alt stod bra til.. Heldigvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå