Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 har sier han liker å gå rundt med den og når vi skal legge oss sover han med den inni der. han vasker seg godt før han putter den inn men etterpå spiser han bananen og sliker på bananskrellet.det skjer så ofte hver gang han kommer hjem fra jobb putter han bananen inni og sitter seg i stolen. en gang ga han mini bananmos av denn samme bananen han hadde hatt inni rompen er dette normalt
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Jiiiizez..... Det er ikke alt medisinering hjelper imot, skjønner jeg....!!
Gjest Ambivalent Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Du har en alt for syk form for humor.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Det er da ikke HI som er syk her, det er mannen hennes!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Whaaaaaat??????? Har du klikket helt nå?
Mortilbarn Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Er du så naiv at du tror mannen hennes virkelig gjør dette? Tviler sterkt på at faren til det stakkars barnet blander ungen inn en sånn evt. fetisj. nei, dette er nok fantasien til HI som har tatt en syk, syk vending.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Han har virkelig skjønt det. Banan i baken er stas. For ikke å snakke om kicket av å spise den. Mmm. *løper ut og kjøper bananer*
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 HAHAHAHAHAHA!!!!! Han stikker en banan i rumpen, og så SETTER han seg!!!! HAHAHAHAHAHA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå