Gå til innhold

Disse treffene dere har....Kan ALLE komme?


Makkapakka

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting, kjenner noen av dere hverandre fra før av?

Eller bare velger dere å møtes, selv om dere ALDRI har snakket sammen før?

Jeg kjenner ingen gravide fra før av og vil jo gjerne møte noen, men jeg tør bare ikke møte opp på et sånn treff ;) Synes sånne ting er sååå flaut altså.

Hva med alder? Hva om jeg kommer på et treff, og alle er 20 år (er selv 32 år) - hadde følt meg skikkelig dust.

 

Jeg møtte ei på BIM i forrige svangerskap. Husker vårt første møte, holdt på å bæsje på meg av nerøsitet. Men det gikk jo bra da, dessverre flyttet hun til Finland :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke mange som kjenner hverandre nei, så det er bare å komme på treff:) Og om du er redd for alderen, så kan du bare forhøre deg litt om alderen på de andre på påmeldingslinken. Eventuelt foreslå et 30+ treff der du bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne gangen har jeg ikke hatt tid til å dra på noen treff :(

Men forrige gang jeg gikk gravid(2,5 år siden) så var jeg treff gjennom BIM.

Det var 30+ Vi var vel på det meste 12 jenter i alderen 29-35 år. Vi møttes gjennom hele svangerskapet, etter babyene var født var vi på trilleturer og treff hjemme hos hverandre. Har fortsatt god kontakt med flere av jentene.

 

Bor du i Oslo?

Vi kan lage et treff for oss "gamliser" over 30 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bor i Oslo.

Hadde vært gøy å truffet noen, så det er bare å sende meg en melding eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nylig på treff i Bergen.

Vi var 4 jenter til sammen og jeg var eldst. Blir 31 rundt termindato.

Yngste var vel 21 tror jeg, men jeg tror ikke noen av oss tenkte på aldersforskjellen.

Skravla gikk i et på alle 4 fra første stund, og vi hadde 3 hyggelige timer sammen på cafe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På forrige treff i Oslo, kom det 16-18stk og alderen var mellom 20 og 40. Ikke mange kjente hverandre fra før. Men her her alle, uansett alder, i samme situasjon, så man har alltid noe å snakke om. Jeg har vært på begge trefffene i Oslo, og satser på å bli med på det 30+ på onsdag også. Jeg kjenner ingen andre gravide fra før, så dette kan virkelig anbefales:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...