Gå til innhold

Noen fra Bergensområdet her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor Ablegøyer ligger? Og er det andre typer "lekeland" i Bergensområdet? Noe å anbefale??

Tenkte oss en Bergenstur i helgen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ablegøyer ligger på Fanatorget....mener jeg det heter. Retning flyplassen.

Ablegoyer.no.

Men av de tre lekelandene vi har i Bergen er det det dårligste. Eneste fordel de har er ballbinger, men ellers er det slitt og dårlig.

Kommer litt an på alderen til barna, men er de 3 - 4 eller eldre er Baluba i Åsane fantastisk.

Ellers er det Jungelklubben på Sartor som er lite men veldig bra for de på 4 og under.

Skrevet

Okei, da tror jeg det blir Baluba :-) Er mer kjent i Åsane, og har med unger på 6 og 7 år :-)

Tusen takk for svar :-)

Skrevet

Ablegøyer ligger i Fana, men jeg har aldri vært der. Vi bruker å dra på Baluba som ligger i Åsane.

Skrevet

Ja da er Baluba det beste valget, det er masse bråk der, men utrolig bra laget.

Skrevet

Men prøv å være litt tidlig ute. I Helgene er det ofte litt kø for å komme inn.

Skrevet

Å visste ikke om jungelklubben jeg! Skal sjekke det ut:)

Skrevet

Det jeg liker med Jungelklubben er at det er laborint som på Baluba. Den er liten i forhold, men stor nok til at guttungen på snart 4 koser seg og får løpt fra seg.

Men i tilegg er hele stedet laget så jentungen på 1.5 kan leke alene og ikke trenger hjelp til alt. Hun klarer fint å orientere seg rundt og vi må bare passe på.

Mye lettere for oss, og mye mer morsomt for dem.

I tilegg har de elektriske biler/motorsykkel som jo er stas.

Og de har også hoppeslott + at de er de billigste, de gidder ikke tjene penger på foreldrenes inngang.

Skrevet

Supert! Tusen takk for svar, og linker :-) Nå har jeg funnet priser, åpningstider og kart ;-)

Skal prøve å komme oss avgårde så tidlig som mulig, sånn at vi er der

rundt åpningstiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...