fru-påsan Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Lurer på hvor Ablegøyer ligger? Og er det andre typer "lekeland" i Bergensområdet? Noe å anbefale?? Tenkte oss en Bergenstur i helgen :-)
It's all about me Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Ablegøyer ligger på Fanatorget....mener jeg det heter. Retning flyplassen. Ablegoyer.no. Men av de tre lekelandene vi har i Bergen er det det dårligste. Eneste fordel de har er ballbinger, men ellers er det slitt og dårlig. Kommer litt an på alderen til barna, men er de 3 - 4 eller eldre er Baluba i Åsane fantastisk. Ellers er det Jungelklubben på Sartor som er lite men veldig bra for de på 4 og under.
fru-påsan Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 Okei, da tror jeg det blir Baluba :-) Er mer kjent i Åsane, og har med unger på 6 og 7 år :-) Tusen takk for svar :-)
It's all about me Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 http://www.baluba.eu/ http://www.jungelklubben.no/102-om_oss
pusekvinne Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Ablegøyer ligger i Fana, men jeg har aldri vært der. Vi bruker å dra på Baluba som ligger i Åsane.
It's all about me Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Ja da er Baluba det beste valget, det er masse bråk der, men utrolig bra laget.
It's all about me Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Men prøv å være litt tidlig ute. I Helgene er det ofte litt kø for å komme inn.
pusekvinne Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Å visste ikke om jungelklubben jeg! Skal sjekke det ut:)
It's all about me Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Det jeg liker med Jungelklubben er at det er laborint som på Baluba. Den er liten i forhold, men stor nok til at guttungen på snart 4 koser seg og får løpt fra seg. Men i tilegg er hele stedet laget så jentungen på 1.5 kan leke alene og ikke trenger hjelp til alt. Hun klarer fint å orientere seg rundt og vi må bare passe på. Mye lettere for oss, og mye mer morsomt for dem. I tilegg har de elektriske biler/motorsykkel som jo er stas. Og de har også hoppeslott + at de er de billigste, de gidder ikke tjene penger på foreldrenes inngang.
fru-påsan Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2010 Supert! Tusen takk for svar, og linker :-) Nå har jeg funnet priser, åpningstider og kart ;-) Skal prøve å komme oss avgårde så tidlig som mulig, sånn at vi er der rundt åpningstiden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå